Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
intral schreef:Je kan je ouders genoeg wijsmaken, desnoods door de dierenbescherming ect .. Als jou ouders je paarden laten sterven door onderkoeling, ondervoeding en er gewoon niet naar omkijken, ben je imo geen paard waardig. En dan kan je als excuus gebruiken dat je ' maar een kind ' bent, ook kinderen hebben hersens.
jarrah schreef:Intral: en aan jou reactie zie ik dat jij ook nog maar een kind bent! No offense, maar TS zit in een moeilijkere situatie dan wij ons in kunnen denken. Wat steun en aanmoediging zal meer helpen dan met een vingertje gaan wijzen, ik hoop dat ook jij dat begrijpt, ook al ben je nog maar een kind
En ja er zal actie ondernomen moeten worden, dat zeker, maar geef TS een kans om deze situatie te verbeteren!
intral schreef:chocobroodje schreef:Juist jarrah, denk dat als intral alles goed had gelezen die opmerking wellicht niet zou maken......
Ja joh, ik heb toevallig geen 11 pagina's perfect doorgelezen, tot op de letter. Who cares?
chocobroodje schreef:intral schreef:Ja joh, ik heb toevallig geen 11 pagina's perfect doorgelezen, tot op de letter. Who cares?
Omdat het dan nogal misplaatst en niet al te snugger overkomt daarom.
Waarom plaats je dan doe opmerkingen als je het weet? Dan snap je toch dat het zinloos is? Ja er moet zeker wat gebeuren, maar zoals ik al eerder heb gezegd de paarden die er nu nog staan zijn gezond. Buiten de hoeven die dringed een opknapbeurt nodig hebben. Ik hoop dat Ts haar vader zover krijgt ze te verkopen. Dat zou het beste zijn.
jarrah schreef:Fijn dat je inziet dat de situatie wel erg groot is voor haar in haar eentje. En tuurlijk heb je gelijk intral, dat andere organisaties kunnen helpen, maar weet je wat de moeilijkheid is? Het is en blijft haar eigen vader! En banden met ouders zijn altijd sterker dan welke banden dan ook, dat is een feit. Je vader 'aangeven' bij een dergelijke instantie is een grotere stap dan wij ons in kunnen denken...
Dát maakt de situatie zo moeilijk... waren de paarden van de buurman geweest was het veel simpeler, dan is de DB bellen veel makkelijker, maar het gaat hier om haar bloedeigen vader... dat is zo makkelijk nog niet
intral schreef:Dan is het misschien hoogtijd als ze eens actie onderneemt, want imo kan dit zo niet langer.
hanny_jelke schreef:intral schreef:Dan is het misschien hoogtijd als ze eens actie onderneemt, want imo kan dit zo niet langer.
ik snap jou niet.
je wil het laatse woordt hebben maar weet duidelijk niet hoe TS zich moet voellen.
hoe moet ze aktie ondernemen wil jij beweren dat jij je pa al had aangeklaagt ofzo.
TS kan alleen maar tegen haar vader in praten met de hoop dat hij het gaat snapen.
en niet iedereen is zo slim als jij denkt
en TS blijf volhouden.
probeer je vader uit telegen waarom ze een smit eten en een stal nodig hebben.
williejanne schreef:Hoevaak krijgen je paarden voer? en wat krijgen ze per dag per paard?
jarrah schreef:Oke meid, fijn dat jij zoveel gezond verstand hebt!
Als jij ook nog eens het verstand had om dat om een positieve manier aan iemand over te brengen, ben je helemaal een topper! Succes met je gezonde verstand!