Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lovemidnight schreef:je hebt helemaal gelijk![]()
ik heb haar in nederlnad gekocht..maar het zou best zo kunnen zijn dat ze uit spanje komt..
het is een merrie van 1.47 en ze is op de engelse manier aangereden,...hoewel ik haar wel de spaanse pas enzo wil gaan leren..
BeNGeL schreef:haha en ook nu is en blijft het moeilijk....
Pff nou zal ik es een gokje wagen op die van jou... (dan puur gebaseerd op de foto`s dus foute taxatie niet kwalijk nemen aub)
Vind het een mooi paard loopt soepel en heeft een mooie ruime pas... Goede kleur... mooie schofthoogte... en nog jong...
Zou hem ongeveer op de € 6000,-- zetten (misschien nog iets hoger...)
(moet er bij zeggen dat ik weinig verstand van de prijzen heb)
Joyce schreef:Laura, thnx dat je veerle hebt getaxeerdWilde alleen nog vragen, ze kent niks zeg je, maar volgens mij net zoveel als passion hoor
Ik wandel ook met haar.. Ze is trouwens ook trailermak. Ze is niet beleerd onder het zadel nee, maarja ze is dan ook pas 2
Ze is gewent aan tutten, kan alles doen bij haar. Ze is heel lief, en ik denk dat ze tegen kinderen ook braaf zal worden, ze is alleen sterk.. Ik doe veel met haar, is niet boos bedoeld hoor, maar ik begrijp je niet
![]()
Ok, nu een poging tot taxeren van Passion,
Ziet er leuk uit maar niet beleerd, lijkt een leuke sportpony te worden, Rond de 1350 euro.
nancyk schreef:beste samsam die paarden hebben geen uitstraling
nancyk schreef:beste samsam die paarden hebben geen uitstraling
Feetje schreef:Palermo, mooie beweging, leuke uitstraling, 3 jaar, wel zadelmak, verder braaf, ook met kinderenzal wel
Ik denk *don't shoot me* tussen de 900 en de 1250 euro...