ja inderdaad! zou toch ook wel leuk zijn als er heel wat jongens op stal/manege rondliepen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kuggur schreef:loveidefix schreef:ik heb ook 1 jongen in mijn paardrijd les.
Ik vind het wel stoer als jongens springen, maar als ik eerlijk ben vind ik mannen
die dressuur rijden (helemaal recht op, zitten feitelijk op hun zaakie) beetje gay
Of je hebt weinig verstand van mannelijke anatomie, of van een goede dressuurzit, misschien zelfs een combinatie van beide...
tantjeuh schreef:Vreemd genoeg heb ik altijd op een club gereden waar de verhoudingen echt 50/50 lagen. En wij waren toen toch met zeker meer dan 40 rijdende leden.... Waarvan het laatste jaar meer dan de helft mannen waren. Gaande van 15 (overgangsleeftijd naar paarden, dus zoiezo het jongste), naar 19/20/22/28/32/38/55/65/... nog straffer: géén van hen is homo
) maar in meerendeel heb je wel gelijk dat er meer meisjes paardrijden als jongens.. alhoewell als je in de sport kijkt zijn de meerderheid volgens mij echt jongens hoor
;) _Kaira_ schreef:Toen ik nog op paardrijden zat, reed er maar 1 jongen in de les, dat was wel de beste. Ik ken wel meer jongens nu die paardrijden, ik weet niet, misschien hebben jongens minder aanleg voor dieren?
Kom dan maar eens bij ons in de klas! Er zijn echt jongens die geweldig met dieren omgang! 
Het zou wel leuk zijn als er meer jongens/mannen gingen paardrijden
!
vooral in de springsport vaak, in ieder geval hier in de buurt.