Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(2 zelfs)
bleek dus dat papa lief 'de leidsels netjes STRAK op maat hield'. juist

) Ik moest binnen ff snel nog mn handschoenen halen, dus ik zeg tegen mn ma: 'Zorg jij dattie niet wegloopt'? (Pony is superondeugend, maar zal nooit weglopen/rennen) Dus ik loop weg, kom ik terug staat ze helemaal met der hand vlak achter het bit, had ze hem vast alsof het een wilde hengst ofiets was
'

.
..
zo herkenbaar, mijn vader denkt nog steeds dat longeren is bedoeld om het paard te straffen en laten we het maar niet over een martingaal hebben.
Net toen ze het aandurfde om een rondje te stappen op mijn pony blesseerde de pony zich finaal, mijn paard vond ze nog iets te jong en te jolig, maar sinds een maand zegt ze dat ze er in de zomer wel even een rondje op wil stappen (houd ik je aan, mama!
).. Gisteren tijdens het avondeten kwam ze er opeens mee dat we toch echt een veulentje moeten fokken met ons paard, want veulentjes zijn zo lief...
Aldus mijn moeder.
eppie38 schreef:zo herkenbaar, mijn vader denkt nog steeds dat longeren is bedoeld om het paard te straffen en laten we het maar niet over een martingaal hebben.
Dan te bedenken dat ik ook nog uit een familie kom die altijd in de paarden heeft gezeten zou je toch wel verwachten, zucht.
Het ergste is als hij met allerlei middeltjes aankomt die vroeger bij kwaaltjes gebruikt werden, zoals verlopen ollie, kijk maar bep helpt bij mij ook (vage snijwond)
Ach hij blijft lief maar wel een uber penny