EXTRA KANKER IN HOOFD DORINE ERG SLECHT

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:09

inderdaad Dorine, ga een mooie zomer tegemoet en weet dat heel veel mensen je een ander leven gunnen dan wat je momenteel hebt.

veel sterkte voor juljie allemaal!

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:09

ik ben er stil van...
Waarom nou jij?
Jij ben altijd blijven vechten, je bent eht altijd positief in blijven zien, en nu dit...
Dorine, ik heb je nooit ondmoet, maar ik weet dat je een prachtmens bent. Ik zal je missen, heir op bokt.

Veel sterkte voor de komende tijd, ook voor Peter en je naasten.

Joycelyn
Berichten: 31
Geregistreerd: 02-05-02
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:09

Altijd heb ik je berichtjes gevolgd met zeer grote bewondering. Zoveel kracht en doorzettingsvermogen. Wij mogen jou zeer zeker als voorbeeld nemen.
Dorine en Peter, heel veel sterkte de aanstaande tijd en geniet nog zoveel mogelijk van elkaar......


Liefs Joyce

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:12

Ik weet niet wat ik moet zeggen/schrijven. Wat een ontzetten k*lote k*lote k*lote nieuws.

Heel ontzettend veel sterkte en ik hoop dat je niet veel pijn hebt.

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:21

Ben sprakeloos en ontzet.... Heeft die rotziekte je dan toch echt definitief in zijn wurggreep???

Ga fijn genieten meid, doe alles wat je leuk vindt en wat mogelijk is. Ik wens jou, Peter en je familie heel veel sterkte met het verwerken van dit afgrijselijke nieuws...

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:22

Het enige wat in mijn hoffd rondgaat zijn geen nette woorden. Dat zijn geen woorden om hier te plaatsen! g*dver.. WAAROM????

Tranen in mijn ogen, onmacht, zou je zo graag helpen, maar hoe???

Lieve lieve Dorine, wil je gewoon vertellen dat je een prachtmens bent! Vecht, hou vol...
Heel veel sterkte met deze gigantische tegenslag!

eveline_B

Berichten: 2833
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:22

Dorine.....
Ik zit hier op mijn werk met tranen in mijn ogen.

De vechtlust en moed die in je berichten naar voren laat komen heb ik altijd erg bewonderd. Je hoort weleens verhalen van wonderbaarlijke genezingen. Wat heb ik jou zo'n verhaal gegunt....en nog steeds. Kraanvogels vouwen, kaarsjes branden, samen aan je denken... je gezondheid hebben we je niet kunnen geven. Maar ik denk dat je er kracht uit hebt kunnen halen. Blijf dat vooral doen lieve Dorine en geniet van je leven. Geef Peter en Cerise en alle anderen die jouw liefhebben een dikke knuffel en vecht door.

*knuffel*

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:23

Er is niets dat moeilijker is
dan de dingen te wensen en
te aanvaarden zoals ze zijn
Wij vragen allemaal "waarom"?
Het antwoord verstilt
daar er geen antwoord is...

Afbeelding

Ik zou je willen troosten
met dit overstelpende verdriet
maar ik kan alleen maar zeggen
veel sterkte en medeleven
Ik vergeet je niet.

Mer1980

Berichten: 19025
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:24

Waarom treft het nou altijd de goeden. Verschrikkelijk. geniet van alles wat je nog doen kunt. Peter & Dorine heel veel sterkte.

liefs Merilyn

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:28

Ik weet niets te zeggen dat andere mensen veel mooier hebben omschreven hierboven. Ik ben niet handig met woorden in deze situaties. Ik wil alleen heel graag dat je jouw laatste tijd hier op deze aardkloot pijnvrij doorbrengt zowel geestelijk als lichamelijk. Dat is mijn grootste wens voor jou.............

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:28

He jemig wat erg je vecht zo hard, hoe kan kanker nou zo gemeen zijn?
Je berichtje klinkt als een afscheid en daar is het nog geen tijd voor we willen nog lang niet zonder je!
Ga met volle teugen genieten, geen zorgen voor de dag van morgen, elke dag is er vast 1 gewonnen!
Heel veel sterkte voor jou en je familie met de komende tijd dat zal best zwaar worden.
Probeer je ons af en toe op de hoogte te houden?

Liefs en kusjes Diana

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:28

Ook ik kan de juiste woorden op het moment niet vinden, ik zit hier met tranen in mijn ogen en een groot brok in mijn keel.

Toch wil ik jou, Peter en je hele familie ontzettend veel sterkte en kracht toewensen!!
Ik bewonder je moed om steeds maar doortegaan en te blijven vechten!!

Liefs Marielle

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:35

Dorine ik wens je toe:
Dat je dagen in dit leven nog met vreugdes en zonder pijn voorbij komen.
Dat je je geliefden om je heen nog kunt vertellen hoeveel ze voor je betekenen.
Dat de wetenschap dat hier zoveel mensen al zolang met jullie meeleven je troost biedt.
En dat je nog mooie momenten van je paard kunt genieten.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:43

Ik kan niet meer zeggen dat wat er hierboven allemaal al is gezegd.

Ik heb je (helaas) nog nooit ontmoet, maar alleen door je berichten hier op bokt weet ik gewoon dat je een geweldig mens bent, die zoiets niet verdient Scheve mond

Ik wil jou en natuurlijk ook Peter en je familie en vrienden heel veel sterkte wensen in deze moeilijk tijd. Scheve mond

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:43

Ik ken je verder niet, alleen van je berichten op bokt. Maar ik weet wel, uit je berichten, dat je een prachtmens bent die doorzet, bij alles. Nu ik dit lees zit ik echt met tranen in mijn ogen..
Dit verdien je niet, echt niet. Verdrietig Waarom jij?
Ik weet echt neit wat ik moet zeggen, zit hier echt met tranen in mijn ogen.
Heel veel sterkte voor jou en Peter, en natuurlijk de rest van je familie.

Liefs Nathalie

Marije_jiplover

Berichten: 25443
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:44

Lieve Dorine

Ik wens je de kracht om van de komende maanden nog zoveel van Peter te kunnen genieten en van Cerise, dat je het nog fijn kunt maken zolang je nog bij ons bent.
Maak er wat van en ik hoop voor je dat je niet al te veel pijn hoeft te lijden. Heel veel sterkte ook voor Peter.
Geniet van de tijd dat jullie samen zijn en weet dat iedereen hier met je mee bidt voor een wonder.

Veel liefs, Marije

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:47

Damn wat een kl*tebericht....
Knufje, ook voor Peet,
Son

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:48

Dorine, ik ken je niet, maar ik heb altijd je berichtjes gelezen.
Je mooie gedichten en verhalen. Je geniet ,ondanks alles, van het leven.
Ik hoop nog veel verhalen van je te lezen. Geniet zoveel mogelijk van Peter, Cerise , je familie en al je vrienden.
Verder kan ik niet veel meer zeggen dan, sterkte.
Tamara

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:50

Echt ontzettend veel sterkte gewenst! Ik zit hier ook met tranen in me ogen Huilen Ik weet niet wat ik moet zetten hoor... Ik hoop dat je nog kan genieten van de tijd die je hebt!
Mijn moeder heeft ook een hersentumor gehad en is daar 3 jaar geleden aan overleden, ik weet hoe het zo'n beetje gaat (helaas Huilen ) Nogmaals onwijs veel sterkte voor jou en iedereen die om je geeft!

Universe

Berichten: 342
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Diemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:51

Lieve Dorine,

Het leven is niet eerlijk af en toe!

Ik wens jou en je man ontzettend veel sterkte toe de komende tijd!

Heel Veel Liefs Jamie Verdrietig

marouska

Berichten: 595
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:51

jeeh Huilen ik vind het zo erg voor jou en je familie! ik weet ook niet echt veel te zeggen alleen zoals ik jou van bokt ken vind ik je een echte doorzetter! sorry, weet echt niets meer te zeggen! heeel veel sterkte!!
kunffels marouska!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:53

Jeetje..ik vindt het echt vreselijk voor je..
Ik weet niet zo goed wat ik moet schrijven..
Heel veel sterkte!
Liefs Simone

bassistje

Berichten: 361
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:56

Ik ben pas sinds kort hier op bokt actief, maar zit nu echt verslagen achter de pc. Ik heb altijd met veel plezier je berichtjes gelezen omdat er altijd het optimistme uit sprak, die voor jou zo kenbaar is. Huilen Huilen En dan lees ik ineens dit berichtje
Lieve Dorine en Peter, Ik hoop dat jullie voor de tijd die jullie nog rest( en ik hoop dat dat heel lang zal zijn)Veel van elkaar zullen genieten.
heel erg veel sterkte en veel liefs

Rocamor

Berichten: 11048
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:57

Verdrietig Lieve Dorine en Peter,

Net als de rest van Bokt, zit ik hier ook te vechten tegen de tranen. Sprakeloos en machteloos, boos en verdrietig. Waarom nou jij?

Ik heb zo enorm veel respect voor je gekregen. Voor de manier waarop je met je ziekte omgaat, voor de manier waarop je jezelf wegcijfert als een ander het eens slecht gaat. Ik had je zo graag een gezond lichaam gegund en gegeven.

Ik hoop en wens dat je de komende tijd zonder teveel bijwerkingen en pijn samen met Peter en je familie toch nog kunt genieten.

Heel veel sterkte meid! Ook voor Peter en al die andere schatten om je heen!

Liefs, Charlotte

Pippa
Berichten: 88
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:59

Dorine, hoop dat je de aankomende tijd nog zoveel mogelijk kan genieten samen met Peter en je familie. Heel veel sterkte toegewenst jullie allemaal. Anke