Verkopen lijkt mij de beste oplossing voor het paard, hij verdiend veel beter dan dit.
Maargoed we zullen zien

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anya schreef:dat kan dan nog zo wettelijk bepaald zijn, maar je doet het een dier niet aan om hem 3 maanden of langer in een stal op te sluiten. Dat valt bij mij onder dierenmishandelingwant die beweging zie ik ze dan niet krijgen.
ATE schreef:Anya schreef:dat kan dan nog zo wettelijk bepaald zijn, maar je doet het een dier niet aan om hem 3 maanden of langer in een stal op te sluiten. Dat valt bij mij onder dierenmishandelingwant die beweging zie ik ze dan niet krijgen.
bij ons als er een slot op de stal word gezet dan zorgt de eigenaar van de manege echt wel goed voor de paarden die op slot staan hoor het is alleen uit voorzorg dat de eigenaar niet zijn paard zomaar kan meenemen
gohya schreef:Ik ben bang dat de schuldeiser de 1 ste keus heeft om het paard te kopen/overnemen.Maar aan de andere kant,ze kennen jou en weten dat je dus vaker hebt opgevangen van de DB.
Zal moeilijk worden allemaal,hoe het ook gaat aflopen,als het paard het maar beter gaat krijgen.
VanHuisUit schreef:Sterkte met dit gedoe. Maar ik vrees dat het voor de pony nog minstens een half jaar duurt voordat hij weer een beetje fatsoenlijk erbij zal staan. Poor thing.
veerledec schreef:ATE schreef:
bij ons als er een slot op de stal word gezet dan zorgt de eigenaar van de manege echt wel goed voor de paarden die op slot staan hoor het is alleen uit voorzorg dat de eigenaar niet zijn paard zomaar kan meenemen
Ja, en wat als er brand uitbreekt en pensionklanten of personeel met spoed de paarden uit hun stallen moeten halen, en de sleutel zo snel niet gevonden kan worden?