Ik op mijn teentjes getrapt, nou meid, daar moet nog veel meer voor gebeuren dan deze discussie.
Dat jij je zaakje op orde heb, prima, helemaal fijn voor je. Dan zijn jouw paarden gelukkige paarden.
Citaat:Prima dat je je paard goede medische zorg geeft maar jammer dat hij bijna 20 uur per dag in een stalletje staat. Of wat bedoel je nou? De ene keer zeg je 4 uur, de andere keer minimaal 4 uur?
Ja hoor hij staat prima die 20 uur in zijn stalletje... en idd de ene keer als het weer wat minder is staan ze wat minder lang in het paddock en de andere keer wat langer.... dat is niet aan mij... Gelukkig hebben we allemaal ongelukkige paarden op stal staan..
Maar daar gaat het hier niet over... hoe wij onze paarden houden en waar onze paarden zich prettig bij voelen.
De vraagstelling is volgens mij nog steeds: Een eigen paard en er iedere dag er naartoe..
Mijn antwoord daarop blijft nee. je hoeft niet en TS heeft ook aangegeven dat ze iedere dag buiten komen, en ze 5x per week de aandacht krijgen. Prima toch... stel je voor.. lopen alle paarden in nederland 24/7 op het land... dan kunnen we beter Denemarken erbij kopen... nog wat extra ruimte voor al onze paardjes.
ik ga 6 dagen in de week want zaterdags moet ik overdag werken en savonds is de stalling dicht dus dan moet hij wel vrij hebben
maar 4 dagen vind ik wel weinig.. kijk als het een keertje gebeurt is niet erg.. ga niet zeggen dat dat bij mij niet gebeurt maar als dat standaard is...