Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mechelfan schreef:Hangt van verschillende dingen af. Hoe oud is het paard, kan het zonder pijn in het land lopen, dus hoe is het gestald. Wat kost de stalling per maand. allemaal zaken die meewegen.
alwin_4ever schreef:Mechelfan schreef:Hangt van verschillende dingen af. Hoe oud is het paard, kan het zonder pijn in het land lopen, dus hoe is het gestald. Wat kost de stalling per maand. allemaal zaken die meewegen.
Idd, zolang het paard nog een leven kan leiden zonder pijn te hebben en ik het geld zou hebben om hem te onderhouden zou ik hem zeker niet wegdoen.
Maar als je hem dan toch verkoopt zou ik eerlijk tegen diegene zijn en heb als grasmaaier/gezeldschaps paard aanbieden.
liljebo schreef:Maar daarmee loop je dan dus het risico dat een koper je verzekerd dat het paard goed terecht komt en het super zal hebben en het vervolgens doorverkoopt als rijpaard of op een transport richting italie zet...
Ik veroordeel niemand die er in de zelfde omstandigheden een eind aan maakt.
).
alwin_4ever schreef:Mechelfan schreef:
Idd, zolang het paard nog een leven kan leiden zonder pijn te hebben en ik het geld zou hebben om hem te onderhouden zou ik hem zeker niet wegdoen.
Maar als je hem dan toch verkoopt zou ik eerlijk tegen diegene zijn en heb als grasmaaier/gezeldschaps paard aanbieden.
Maar daarmee loop je dan dus het risico dat een koper je verzekerd dat het paard goed terecht komt en het super zal hebben en het vervolgens doorverkoopt als rijpaard of op een transport richting italie zet...
kaatje68 schreef:zolang het dierwaardig is dan mag mijn paard, van mij bij ons blijven hoor. Oke nu hebben wij het gemak dat het aan huis staat.
Zolang ze maar geen pijn hebben, zie rond mij soms wel eens gevallen dat de eigenaar geen afscheid kan nemen, doe dat een dier niet aan AUB. Hoe moeilijk afscheid nemen ook is.
wilmatj schreef: