Jolynn's veulen DOOD!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Littleghoul

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 10:30

Ohh dat was wel een teleurstelling dus.. rot hoor.
Maar hopen dat ze zaterdag wel echt naar huis mag!

Liesje4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 12:42

He das balen zeg... Scheve mond Nou ja zo weet je wel zeker dat ze weer helemaal gezond is als ze dan (eindelijk Knipoog ) toch thuis is Lachen

spookymuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 18:48

wel heel zielig hoor maar dat is nu eenmaal de natuur waar je niks aan kan doen hoor.
maar het wel heel zielig ja nou nog heel veekl ster=kte
Huilen Huilen Huilen Huilen

Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 21:56

Ah balen zeg, wat een tegenvaller....maar ja aan de andere kant, je kan niet voorzichtig genoeg zijn. Hopen dat ze zaterdag wel naar huis mag Ach gut

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 13:50

Hoera Haha! Haha! Haha! Ze mag vandaag naar huis

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 15:59

Jaaaaaaa het is echt waar Jo is weer thuis. *LOL* Ik ben zo blij!!! Brie was met iemand van stal mee naar Bodegraven voor controle. Wel handig dan kon ze gelijk naar Jo kijken. Toen ze met Lex klaar waren wilde Teun (de da) gelijk even naar Jo kijken, dan kon ze als het goed was gelijk mee naar huis. Nou het was goed en we hebben gelijk nog een trailer geregeld. Dus ik met mijn stalgenoot richting Bodegraven Haha! Jo opgehaald en toen zijn we met twee trailers naar huis gereden. Toen we thuis kwamen hebben we Jo lekker bij haar vriendjes in het landje gezet. Dat was echt leuk ze kwamen haar echt allemaal begroeten.Elounda haar grote vriendin (ze zijn jut en jul) liep maar om Jo heen en er mocht niemand te dicht in haar buurt komen. Het was al weer snel als vanouds. Een paar stalgenoten hadden haar stal versiert en leuke kaarten aan haar deur gehangen, echt lief. Ik heb echt enorm veel steun gehad aan ze, aan jullie bokkers trouwens ook. Volgende week moeten we terug voor controle. Ik hou jullie op de hoogte!! ZE IS WEER THUIS!!! Haha! Party!!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 16:08

Gelukkig maar!! Is weer een zorg minder!!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 19:27

Jolynn schreef:
ZE IS WEER THUIS!!! Haha! Party!!

He, wat lekker! Zo te horen voelt ze zich goed nu ze weer bij haar maatjes is. Fijn hoor. Hopelijk is alles snel weer bij het oude, al blijft het een nare herinnering, natuurlijk.

Vicky_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 22:43

Ooh, ik ben ontzettend blij voor jullie dat ze eindelijk naar huis mocht komen!! Jullie zullen haar wel enorm gemist hebben. maar nu kan je terug genieten van haar...

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 22:50

Ja blij ben ik zeker en Jo ook. Haha! Ben vanavond nog even bij haar geweest en ik heb haar staart en achterbenen gewassen. Je wilt echt niet weten hoe intzettend vies die waren. Tong uitsteken

Vicky_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 22:54

Misschien liever niet nee, maar ze zal er volgens mij wel van genoten hebben om terug thuis te zijn... Vertroetel haar maar goed en geef haar een enorme knuffel van mij !!!! Ze verdient het, ze heeft zich volgens mij enorm sterk moeten houden...

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 23:03

Ja maar ze waren alweer zo smerig en haar staart had ze nog niet gewassen als ik een pluk haar pakte bleef het gewoon rechtop staan, jekkie.

Kuikzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 10:56

Wiehiejjjjj!! Haha! Haha! Haha!
Mooi dat ze weer thuis is hoor! Ik kom vanmiddag gelijk bij dr kijken hoor!!!!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-03 19:55

Jo voelt zich weer helemaal thuis hoor. Vanmorgen is ze lekker in de stapmolen geweest, daarna heeft ze de hele dag in het landje gestaan. Vanmiddag heb ik lekker even getut. Vrijdag weer naar Bodegraven voor controle, er komt nog wel wat viezigheid uit haar muts. Gelukkig komt het er uit, daarom moet ze ook veel bewegen.

Kuikzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 19:59

Ja ze stond alweer lekker met Elounda int landje toen k bij dr ging kijken. echt Jut en Jul die twee heh!!! Lovers
Maybe zie k je van de week wel weer (als k niet hoef te leren Tong uitsteken Schijnheilig )

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 20:40

ik ben echt blij voor jou (/jullie)!! Haha!
echt onwijs mooi dat het weer zo goed gaat met dr!
Haha!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
(sorry, moest ff blij zijn.....)

sorayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 23:12

hewhe ik ben blij dat ze weer thuis en ik hoop dat alles mooi geneest en schoon word enzo