Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MyHorseGirl schreef:Nee nooit.
Tenzij ik later zo in de problemen zou komen qua geld. Dan wel. Mits goede voorwaarden natuurlijk.
Wat ik niet snap. Mensen verkopen hun paard wel voor 1 miljoen, maar hun hond(en) voor nog geen 10 miljoen.. Klopt niet helemaal. Naar mijn mening heb je meer aan een paard dan aan een hond. Al kost het wel minder, maargoed dat terzijde.
met mijn hond heb ik een hele andere band dan met mijn paard.
opisop_shop schreef:Nog een andere vraag, waar ik het net nav mijn reactie met mijn partner over had:
Zou je weggaan bij je partner voor geld?
Dus stel er zou 10miljoen geboden worden als je alle contact zou verbreken; zou je dat doen?
maw: hoe ver ga jij voor geld?!
opisop_shop schreef:Zou volgens mij zelfs een strikje om mn partner binden en hem zelf brengen![]()
Zonder gekheid: voor zoveel geld EN een goed tehuis (erg waarschijnlijk met zo'n bankrekening en dure aanschaf) mogen ze al mijn dieren wel komen halen hoor.
Niet omdat ik er geen superband mee heb, maar simpelweg omdat ik wel realistisch ben en daar heel veel mooie dingen mee kan doen
Zouden ze hem voor een miljoen willen kopen om hem vervolgens meteen naar de slager te brengen wordt het uiteraard een ander verhaal...
dan heb je er ook geen superband mee, anders verkoop je hem niet. Coentjuh schreef:LEUK?! Zonder je beste maatje?dan heb je er ook geen superband mee, anders verkoop je hem niet.

Sodeletuut schreef:Ik snap echt niet dat zoveel mensen zomaar hun paard weg zouden doen.
Mijn mening is ook, als je écht een band met je paard hebt en er ontzettend veel van houdt, doe je dat gewoon niet.
vinurr schreef:Ik zou mijn paard toch houden, ik verkoop hm alleen als het écht niet anders kan.

RedPassion schreef:Vreemd dat sommige mensen denken dat alleen jonge mensen/mensen met gebrek aan levenservaring hun paard niet voor een miljoen verkopen.
Levenservaring kan je ook juist doen besluiten je paard te houden.
Omdat je weet dat wat je met dit paard hebt zeldzaam is. Omdat je weet dat dit paard je nog zo ontzettend veel kan gaan leren, over paarden maar vooral ook over jezelf. Omdat je voelt dat dit paard niet voor niks in je leven is gekomen.
Daar kan geen miljoen tegenop.
. Er moet heel wat gebeuren voordat hij uberhaupt weg zal gaan en ik heb al ervaring met een aantal vervelende gebeurtenissen, die in je leven kunnen gebeuren, waardoor een paard hebben een probleem kan zijn. Nog steeds is hij er en hij blijft. 

, realiseer ik me dat des te meer).