nee die blijven er lekker op en mogen wat mij betreft zo lang mogelijk worden!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Royen schreef:Ik snap niet dat iedereen 'kort' mooi vind bij een paard, alleen als je dressuur rijdt is het handig voor knotje maar voor de rest blêh! Vindt het echt niet mooi, alsof je een mens een bloempotkapsel geeftMaar dit is gewoon mijn mening, ben dan ook niet voor niets recreatieamazone
Van mij mogen ze groeien totdat ze gaan splijten, dan haal ik er een beetje vanaf, maar nóoít meer zo kort!
Ben blij dat ze weer lang worden
Maar ik ben dan ook een recreatieruiter. Waarom moeten paarden toch altijd knotjes op wedstrijden waardoor de manen gekortwiekt worden....er zijn toch zat andere oplossingen voor paarden met lange manen?

Angeliekje schreef:Royen schreef:Ik snap niet dat iedereen 'kort' mooi vind bij een paard, alleen als je dressuur rijdt is het handig voor knotje maar voor de rest blêh! Vindt het echt niet mooi, alsof je een mens een bloempotkapsel geeftMaar dit is gewoon mijn mening, ben dan ook niet voor niets recreatieamazone
Van mij mogen ze groeien totdat ze gaan splijten, dan haal ik er een beetje vanaf, maar nóoít meer zo kort!
Ben blij dat ze weer lang worden
_Charlotte_ schreef:ik vind lange manen slordig, en vaak worden paarden er na mijn idee minder mooi door omdat met korte manen de hals + hoofd beter uitkomt en het in totoaal een netter beeld geeft,
maar ja vind ik ,

. En heeft ie een supergave (half-model-loze) hanekam!