wanneer ben je een pennymeisje en wanneer niet?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 12:16

mesmerize"]
[quote="Cassidy schreef:
Maar heel duidelijk Pennymeisjesgedrag is het als ze met de zweep de fiets gaan bewerken....*LOL*

Hahahaha, heb ik ook gedaan Todat een vriendin met der zweep aan een tuinhekje bleef haken en frontaal op der bek ging Ach gut Gelukkig hadden we allebei onze cap op Haha! Maar toen zijn we er maar mee gestopt Pling
[/quote]

Hahaha, oh wat erg dit. Ik zie het helemaal voor me...
Gelukkig heb ik me maar tot m'n negende met opgezadelde strobalen, gastanken en natuurlijk allerlei verzorgshetjeshoeven behelpen.

Toen kreeg ik m'n eerste pony en heb ik binnen een half jaar twee paar rijlaarzen versleten. Niet met rijden, maar met huppelen tot er gaten in de zolen zaten, naar m'n pony toe Bloos

En die hengst van mij, dat is natuurlijk onbewuste 'ponyclub(nee geen penny Haha! )nostalgie'...

appie_rulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 12:24

meeste zitten hier maar te klagen over die irritantie penny meisjes Scheve mond
maar wij hebben ze niet bij ons op stal en ik zou ze graag willen ruilen voor twee andere lui bij ons op stal...

die zijn het tegenovergestelde en ik kan je vertellen....das ook verschrikkelijk
de 1 is 70 en heeft twee paarden waarvan 1 ongeveer net zo oud als zij en moet je weten hij is is sterruin...
dan denk ik leuk voor je maar wat moet je daarmee??? Verward
en heeft ze nog een fries gekocht van 3 jaar oud, dat mens is hartstikke bang voor dat beest....
terwijl het echt een schat van een beest is maar gewoon baldadig... Sigaar

ze mogen nooit eens lekker los, want.... dan gaan ze zo gek doen!!!
nou sorry hoor maar dat lijkt me toch niet zo's ramp....

en dan hebben we nog zo'n muts op stal met een merrie en een jaarling hengst...
en dat is er zo een die alles beter weet Nerd BAH!!!
o haar paardje is zo goed gespierd, nou vet wel ja maar spieren niet hoor...tenminste niet zichtbaar!!!
en o haar hengstje is zo lief en sullig!!! Misselijk Misselijk Misselijk
ja heb ik altijd al gewild ja dat ik niet eens de wei in kan zonder zweep omdat ik me anders bijt, trapt, in mijn nek hangt of dwars door je heen dendert....

echt van die K*T lui, zo van mijn paarden zijn geweldig en de rest is allemaal rotzooi....
en daar komt dan nog eens bij dat ze het niet kunnen hebben dat ik pas 20 ben en 4 paardjes heb die ik helemaal zelf betaal....

pure jaloezie volgens mij Boos!

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 12:49

haha summetje ik heb blauw gelegen om dat verhaal van jou. Ik dacht dat ik erg was vroeger maar jij kunt er ook wat van geweldig hoor. Haha!
Volgens mij ben ik nog steeds een pennymeisje want ik heb foto's aan de muur hangen. Ik heb zelf 3 paarden en de paarden gaan altijd voor alles. Schijnheilig

linda

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 13:33

Ireentjuh schreef:
ik denk dat ik vroeger een rasecht pennymeisje was Haha!

ik had m'n hele kamer vol paardenposters, iedere week werden de poetsspullen gewassen, mn fiets had een springtouw (teugels Haha!), ik was altijd op zoek naar een verzorgpony Haha! en ik keek de heeele week uit naar de zaterdag Haha!
het liefst was ik nog in mn paardrijbroek naar school gegaan maar dat mocht niet van mn moeder, jammer he Haha!

meid je bent niet de enige zo was ik dus ook Bloos Clown

nicolietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 13:48

ik was een bianca-meisje? is dat ook coool?
haha..nou ik las ten eerste alle boekjes..wij haden de club van zus opgericht.haha..en iedereen wilde altijd bianca zijn. maar ik mocht het heel vaak. want ik het een eigen pony. en we gingen parcoursjes springen in de wei. haha..deze tijd ligt gelukkig weer ver achter mij!!
ik spring nog wel parcourjes in de wei, maar nu met paard Haha!

Chiel_LC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 14:01

Wij krijgen altijd van die penny meisjes op ponykamp!!
Zou dat komen omdat we in de penny adverteren?

Ik zie hier wel heel wat voormalige pennymeisjes voorbij komen! haha

Estragon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 21:23

We zijn vroeger denk ik allemaal wel een beetje pennymeisje geweest... En je moet toch eerlijk toegeven dat je toch ergens moete leren om met paarden om te gaan, Dus tuurlijk lees je de penny en tuurlijk ga je op zoek naar een verzorgpony terwijl je alleen poetservaring hebt... Want heeeeel misschien mag je er ook wel een keertje op rijden....
Ik denk dat zulke meijes in ieder geval altijd heel lief zijn voor je paard maar, als ik jullie stukjes lees krijg ik de indruk dat dit een verkeerde eigenschap is. Ik denk dat je beter een pennymeisje kan hebben die je paard poetst dan een wat ouder iemand die denkt dat ze vooral erg goed kan rijden en ondertussen je paard de vernieling in helpt.

Groetje van mij die nog steeds een beetje Penny meisje is (terwijl ik de leeftijd van Pennylezen toch wel al lang voorbij ben) en die ook nog steeds vind dat een aantal mensen op een bepaalde manier rijd wat in mijn ogen dierenmishandeling is en die ook vaak nog TE lief is voor haar HENGST

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 21:40

je bent een penny meisje als: je van deurne terug komt in de vakantie en je even goed laat weten dat je er weer bent, dus met je neus in de lucht, mensen negeren, laten zien hoe goed je bent. erg zielig

Ursje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 10:34

Ik denk dat Pennymeisjes, meisjes zijn die alleen maar troetelen met hun paard/pony en er niet echt bij nadenken wat de pony nou wil.

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 12:59

Jordy"]
[quote="Ireentjuh schreef:
het liefst was ik nog in mn paardrijbroek naar school gegaan maar dat mocht niet van mn moeder, jammer he Haha!

Euhmmm ik ging altijd smiddags in m'n paardrijbroek naar school Clown omdat ik dan daarna gelijk doorging naar m'n verzorgpony..*schaam*
Maar verder was ik niet echt een pennymeisje..ging wel elke dag naar m'n verozrgpony,maar het was niet zo dat ik alles zielig vondt enz....
[/quote]

Hahaha ik ook hoor!!! Op de basisschool ging ik ook altijd 's middags naar school met mijn rijbroek aan... Kon ik meteen doorfietsen naar mijn pony.
Ik had ook wel paardenposters op mijn kamer, maar vond niet alles zielig ofzo voor mijn pony. Maar misschien omdat ik zelf ook gewon al wedstrijden reed, en er iets meer van af wist Verward Clown

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 14:43

Whahaha geweldige verhalen Haha! Summertje: ik heb slap gelegen van het lachen...
Ach ja, ik was vroeger ook een Penny-meisje. Mijn fiets was mijn paard, een stoere zwarte Arabische hengst Haha! Ik las elke maand de Penny (wie niet Tong uitsteken )mijn kamer hing vol met posters.... En nog wel meer van die dingen Haha!
Nu ben ik nog wel een beetje Penny.................. ahum... mijn profiel.....ahum, kuch, proest.... Tong uitsteken

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 15:41

nicolietje schreef:
ik was een bianca-meisje?

Ik ook!! Heel erg!! had ze allemaal!!!

Was ook een behoorlijk pennymeisje... Lichtrijden op de fiets (compleet met cap en natuurlijk de zweep voor als mijn 'stalen ros' de berg niet op kwam *LOL* ), zielige paardjes willen redden, altijd overal en aan iedereen vragen of je zijn of haar paard mocht verzorgen (is me warempel nog een paar keer gelukt ook....) en natuurlijk zo veel en zo vaak mogelijk op de manege rondhangen. En ja, ook mijn poetsspullen (die ik overigens een hele tijd ongebruikt in mijn bezit heb gehad voor ik 'mocht'...) ondergingen elke week een grondige wasbeurt! Ik heb nooit echt geloofd dat ik een wilde zwarte hengst zou KUNNEN temmen maar ik heb er heel wat uurtjes over gedagdroomd....

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 16:28

Haha ik denk ook dat ik vroeger ook echt een voorbeeld was van een pennymeisje *LOL*

Ik had ook mijn kamer vol met paardenposters en keek ook de hele week uit naar de zaterdag. en als ik een proefje had ging ik die op mijn fiets oefenen. Ik ging ook altijd met meisjes uit de buurt paardje spelen. We hadden dan een bolderkar en dan moest eentje die trekken en had dan een lang springtouw om de buik. De gene op de "bok" (skatebord op de kar) stuurde dan. haha was echt een pennymeisjes verhaal Bloos

Ook wilde ik altijd iedere pony aaien en vond alles zielig Tong uitsteken

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 16:28

Dit topic is al bijna een jaar oud, vandaar een slotje.