Hoe hete het paard/pony waar je op

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 10:13

er waren 2 shetlanders waar je als eerste op mocht lessen: blacky en tanja. volgens mij heb ik als eerst op blacky gezeten, maar weet het niet meer zeker.
want als er meerdere beginners waren moesten sommige dus op een andere pony.

Dimmalimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 10:20

Ik heb leren rijden op King, een palomino ijslander van de Puszta Ranch! ( nu: Rosworld ) Hij was super braaf die eerste les, eigenlijk alle lessen. Ik wou altijd voorop lopen omdat King de koning was en vreemd genoeg deed hij dat ook nog! Ik hoorde later pas dat hij voorop altijd ging stilstaan! Ik heb zo ontzettend veel van hem geleerd! Dankje King!

Larissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 15:56

Ik heb leren op rijden op een manege en had een vaste rijpony en toen heb ik op Cloé leren rijden, na drie lessen mocht ik eindelijk galopperen en dat heb ik geleerd op Golden Dream. Maar ik heb het meeste geleerd van Cloé":) Dit is nu zo'n jaar of 6 geleden ongeveer en allebei de pony's staan er nu nog...op Cloé rij ik heel soms nog een lesje en Golden Dream is sinds een jaar of twee een eigen pony van iemand geworden...Nu rij ik nog steeds op dezelfde manege en rij ik nu op Change (foto's staan in mn profiel Knipoog ) .

Sofionna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 16:02

Uhm..... Flippo *LOL*
Heel lief shetlandertje... heb `m een tijd niet gezien.... Wordt tijd dat ik `m op ga zoeken

renee_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 19:36

lente, schimmeltje van de manege die bekend stond om zn bokken, maja dat wist k toen nog niet Vingers aflikken volgens mij ben k er ook meteen afgevallen, ik wou in ieder geval mijn vokgende les op een andere Knipoog

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 20:46

Mijn eerste draf maakte ik op een bruin welshje in Frankrijk.

Mijn eerste les was op Speedy. Die inmiddels allang naar de hemel toe is ( Hij werd 33 jaar ). Dat was een manegepony. De lessen daarna waren op Skippy, Branco en Geo. De pony 's die ik daarna gereden heb, ben ik vergeten . Mijn eerste sprong maakte ik ook op die manege.

piedrolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 17:30

op pascal, een hele oude pony van manege zunderdorp. Heel lief, maar die galop Extreme duivel Verdrietig Boos!

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 17:54

ik reed al wel eens op pony's van vriendinnen, maar op de manege reed ik voor het eerst op Loeka. een witte pony die echt hartstikke vervelend was, maar in beginnerslessen werd ze vastgehouden dus maakte het niet uit. Ik heb daarna heel veel op robbie gereden, op linda heb ik voor het eerst gegalopeerd.

Wieske_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 18:00

Ik heb op een manege leren rijden,maar de eerste pony waar ik op reed was Fristy.

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 18:02

ik heb trouwens ook altijd op onze ezeltjes gereden. Daar leer je wel echt van zitten, van die kleine vlugge beestjes die heel de tijd bokken in galop. Dan kon ik er per keer wel 5 keer of meer langsliggen. zo grappig was dat.

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 18:13

Kato, een kleine schimmel.

vlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 18:31

redwin!! die daarna gelijk verkocht is omdat hij te druk scheen te zijn voor een manege.....nou lekker dan, hoor je een week na je 1e les....ik vond t trouwens een schatje

renske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 18:44

ik op pebbels!! was ook echt zo`n heel braaf manege pony`tje wat alles deed eigenlijk!! echt zo super perfect braaf beestje.. helaas is hij nu dood maar hij was toen al aardig op leeftijd dus nogal logisch ook eigenlijk

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 18:50

Ik zat op mn derde voor t eerst op een paard, van 1.78m Haha!
Ik ben haar naam vergeten... was een heel moeilijke naam.
Spike heeft mij verder heel veel geleerd.... Lachen

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 18:56

Mijn eerste manegeles was op Flame,een gewone manegepony,maar we reden elke week weer op een andere pony.Voor de manegelessen heb ik ook nog wel een paar keer lesgehad van mijn nicht.Dat was op Rinkja,die toen nog niet van ons was.

basje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 00:41

ja haagsemeid Marylin is een schatje, doe de groetjes aan Gaby. van Claudia

Desiru

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 12:04

mijn eerste les was op Popy, een schat van een haflinger die ik een paar jaar later verzorgd heb. maar die eerste les, had hij geen zin meer, de deur van de bak ging open, en hij vloog zo naar stal, met mij erop dus Bloos

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 12:10

Ik heb leren rijden op M. Doon
een lieve ruin die als bijnaam OPA heeft. Hij is al behoorlijk op leeftijd en loopt naar mij weten nog steeds op The Waalstables in Krimpen a/d Yssel.
Ik vond hem altijd op Bonfire lijken maar dat vond ik in die tijd elk paard, ook met een brede bles ik zei altijd zo die lijk echt veel op Bonfire en dan was het een schimmel zo hoe bedoel je dom
ik zal binnenkort wel ff langs de waalstables wippen en een paar foto's maken van mijn jeugdliefdes haha Haha! Tong uitsteken

enid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 12:21

dat was op blesje DE ROTPONY van de mnaege halfblind was ze ook nog maar ik heb wel leren rijden!

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 12:28

ik heb op Smokey leren rijden. een heel schattig schimmeltje die op manege Cupido stond in Hoorn (Terschelling). dat was echt zo'n lief en sterk beestje. volgens mij is hij ook heel oud geworden (30 ofzo)

Vanilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 14:02

Ik reed op een manege, dus verschillende.
Maar ik werd in de les meestal op slome Boelie gezet. Niet dat ik dat erg vond. Boelie rules! Lovers En was zo lief...Maar ben gestopt bij die manege omdat ik het niet echt meer heel leuk vond. En heb Boelie dus nooit meer gezien, OK, 1 keer. Oh well... Scheve mond

linielin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 14:33

mijn aller aller eerste keer was op een pony van mijn opa MIENTJE. daarna heb ik een tijdje bij een manege stallen uitgedaan en in ruil daarvoor mocht ik dan rijden, daar zat ik de eerste keer op SAMBELl. toen ben ik daar mee gestopt ben ik naar een andere manege gagaan. waar ik pas echt lessen kreeg op een fjord CASPER en daar ben ik ook gestopt en ben ik naar de manege gegaan waar ik nu reed, de eerste les was daar op KYRA

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 14:39

Ik heb op heel veel verschillende pony's gereden en les gehad. Ik weet niet meer op welke pony ik mn eerste les had.
Het leren lichtrijden heeft meer indruk gemaakt. De derde les (ik was niet zo'n snelle leerling Haha!) viel het kwartje en snapte ik de kunst van het lichtrijden. Dat was op een donkere vospony genaamd Tisby.

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 14:46

Mijn allereerste les was op KOEKIE (een bonte shet). Mijn moeder ligt nog in een deuk als we het er over hebben.
Werd namelijk meteen in een groep gegooid, werd even vast gehouden (aan de teugels) alleen toen het meisje mij los liet waren de andere al aan de andere kant van de bak, dus die shet dacht ook laat ik daar eens naar toe galoperen. Nou toen heb ik met mijn 6 jaar toch wel even HELP, HELP, HELP geroepen. Maar dat was gauw over en ik vond het het leukste wat er was en nog steeds trouwens.

Michèle

salinero

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 19:08

Fiona een hele lieve maar slome vosmerrie van ong. 1.50 hoog. Party!! *LOL*
Ze was heel lief. Ze was van een manege maar ze werd heel erg kreupel en toen is ze afgemaakt. Heel zielig het was een schatje