Pony gevonden in Den Oever!!!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

waypoint

Re: pony gevonden!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 17:52

ben benieuwd hoe dit verder gaat lopen ... wel fijn dat jij hem iig onderdak geeft!

joycev

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 17:53

Ook erg benieuwd. Was iid ook altijd mijn droom dat er een pony kwam aanlopen haha.

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 17:57

nog geen eigenaar die zich gemeld heeft?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 17:57

Tamara_H schreef:
Tamara_ schreef:
Nog een stille meelezer. Idd wat Yinnar zegt, nu kan iedereen wel zeggen dat die pony van hem of haar is.

Hij is ook gewoon van mij ! :Y)

kannie, hijs van mij!!! want ik weet dat hij niet gechiped is en een band om zijn nek had JA!!! :D :D :D

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 17:58

Alane schreef:
echt zo'n pennyverhaal :+
pony komt aangehobbeld, uiteraard een ubermooie hengst....
En niemand die hem mist....

Ik vind het wel spannend.... :j

haha ja de droom van ieder pennymeisje :P

Ik lees ook mee ben ook wel benieuwd wat hier uit komt!!

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:01

[/quote]
kannie, hijs van mij!!! want ik weet dat hij niet gechiped is en een band om zijn nek had JA!!! :D :D :D[/quote]

Hij is al van mij, ik weet namelijk dat mijn ponietje uitgebroken is vanmorgen ;)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:01

Lekker kinderachtig weer zeg! Pfffffffffffff.

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:02

Wat is kinderachtig?

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:03

of het die man niet interesseren hoe het met die pony zit omdat ze toch van zijn exvrouw zijn. Hopelijk heeft hij hem niet laten ontsnappen om zijn ex-vrouw te pesten. Succes met het zoeken naar de eigenaar.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:03

ik hoop dat de eigenaar als nog word gevonden. maar misschien heeft hij zichzelf los gerukt(bij nieuwe eigenaar) en is naar huis gelopen(het kan want heb t 1 keer meegemaakt met nieuw manege paard die iemand af gegooit had in t duin die was naar ze oude huis gerent

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:04

OOOOOOOOOO jongens........... verboden grapjes te maken!!!

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:05

Woow inderdaad. :P

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:06

KiWiKo schreef:

Neeej... MEIDEN...... en een paar jochies! :Y)

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:06

Ben erg benieuwd of ze de eigenaar al heeft gevonden.

Stiekem zit die nu hier achter de laptop in dit topic. Yes... i am.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:08

KiWiKo schreef:

Neeej... MEIDEN...... en een paar jochies! :Y)[/quote]

Neeeheeee, de meiden mogen geen grapjes maken over een jochie ;)

Fout Fout Fout...

On topic: Ik hoop echt dat de eigenaar gevonden word. Het is voor beide partijen een 'rot' situatie. Ik hoop ook dat we snel iets vernemen van TS..

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:15

Ik ben benieuwd of de eigenaar zich meld,
vind het wel apart dat niemand uit de buurt de pony kent/herkent. Misschien kun je ook op marktplaats een advertentie plaatsen dat je een pony gevonden hebt? Daar kijken mensen met vermiste dieren ook vaak wel even op! ;)
Ik blijf dit even volgen :j Hopen op een goede afloop!

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:15

wat een verhaal ben benieuwd hoe dit afloopt
iemand moet hem toch missen :(:)

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:19

Net het hele topic doorgelezen, ben benieuwd of er al een eigenaar zich gemeld heeft. Zoals al eerder gezegd in het topic: Als een penny gezellig is gaan wandelen met die arme verwaardeloosde pony waar nooit iemand naar komt kijken :(:) Heb je een probleem. Vooral als je iemand aansprakelijk wilt stellen :+

Maargoed. Ben benieuwd wat eruit komt.

Luckymoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:20

Misschien heb ik het gemist en is het al gezegd of gevraagd, maar heeft ie niet toevallig een tatoeage in z'n lip waar je iets mee kan?

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:23

KiWiKo schreef:

ik vond die opmerking van jou over eigenaar uit limburg wel een hele goeie.
Maar wat de eigenaar betreft...... Als de foto's leuks genoeg zijn kom ik me melden als eigenaar...... Heb thuis een 2 persoonsbed voor mij alleen, als de poes een beetje opschuift is daar nog wel ruimte vrij voor een shet.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:24

Ach, arme pony. Ik hoop maar dat het baasje zich snel meldt.

vordur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:27

:D :D Als het baasje zich niet meld wil ik hem met alle liefde komen halen hoor.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:28

vordur schreef:
:D :D Als het baasje zich niet meld wil ik hem met alle liefde komen halen hoor.

heb je problemen, en TS ook ;) Als de eigenaar er achter komt, krijg je flinke boete door'stelen'.

marloesXpaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:42

Ik hoop nog steeds op foto's..

ebony2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 18:42

hoi iedereen
sorry dat het zo lang duurde, maar er is heel wat gebeurd
even een up date

nadat ik mijn meisje uit bed had gehaald en de oudste uit school ben ik met ze in de auto gestapt en naar de boerderij van de man gereden die de eigenaar kon zijn.
in eerste instantie zag het er verlaten uit, dus ik stiekem door de bosjes sluipen om te kijken of er pony's waren. Hoor ik ineens gegrom sta ik oog in oog met een border collie (en hij met mij), ik schrok me dood. Ik ben maar stil blijven zitten en dat beest maar blaffen.
Komt er ineens een knul naar buiten die vroeg wat ik aan het doen was, wat voelde ik me banketstaaf.Ik uit gelegd dat ik degene was die had gebeld over de pony.Hij was heel kortaf en zei dat hij niet van hun was want dat hun pony's er nog stonden.Ik mijn excuses gemaakt en gevraagd waarom ze me dan niet even hadden terug gebeld. Waren ze vergeten zei hij en hij liep zo naar binnen. Stond ik dan met mijn goede gedrag :(

Vervolgens weer naar stal gereden om pony op de foto te zetten, staat hij rond om in de vlechtjes haha (ja wij hebben ook penny's op stal), en met een rose halstertje om van mijn dochters pony.De stoere hengst was omgetoverd tot penny ponny, wat zal hij blij geweest zijn dat de merries hem zo niet konden zien :D

Ik snel de vlechtjes eruit halen voor de foto(anders zou de eigenaar hem zeker niet herkennen), wil ik net een foto nemen komen er twee meiden aan luid roepend dat ze wisten wie de eigenaar was. Één van de meiden had van de week een buitenrit gemaakt en ergens bij een boer achter de schuur gehinnik van een pony gehoord.Dus waren ze naar die boer gegaan en gevraagd of hij een pony miste.Boer ging kijken en ja hoor, pony was spoorloos verdwenen.Had hij nog niet eens gemerkt.......

De meiden het verhaal uitgelegd, zegt die man doodleuk, jullie mogen hem wel houden hoor :( wat moet ik ermee????
na uitgelegd te hebben dat hij hier niet kon blijven, zei hij kom hem dan maar brengen.
dus pony terug brengen, wil de beste man een touw om zijn nek knopen en hem aan een aanhanger die op het land staat vast knopen.
Na wat heen en weer gepraat at hij echt niet met een touw om zijn nek kan blijven staan besloten dat hij het halster van dochterlief dan wel mag gebruiken ( mijn dochter weet dit uiteraard nog niet :P ).
Maar goed hij werd even goed aan de aanhanger vast geknoopt. Hij had de pony van iemand gekregen en wist niet wat hij er mee moest.....

Maar om een lang verhaal kort te maken....
pony is terug bij zijn eigenaar....maar ik voel me zo ontzettend rot |(
met de merries kunen we hem op stal gewoon niet houden, dan zal hij op stal moeten blijven en dat is ook zielig, maar om hem daar bij die boer achter te laten...ik voel me echt een verrader
Ik heb dan ook besloten om vanavond terug te gaan en te vragen of hij echt van zijn pony af wil, en als hij dat echt wil ga ik op zoek naar een nieuwe eigenaar en tot die tijd maar de verzorging op me nemen
het is niet anders......