Libella Ruitersport zaak telefoonnummer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:18

ook ik heb 'problemen' met Libella gehad..
ik had een nieuwe zweetdeken besteld, kreeg de deken binnen en die zat onder de witte haren.. ik kreeg 1 mail terug en hoorde daarna niets meer.. heb dus via bokt een PB gestuurd, en toen kreeg ik antwoord.. niet echt netjes idd, was er ook niet blij mee..

Authentic

Re: Libella Ruitersport zaak telefoonnummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:24

Nou ik heb dus voor de tweede maal dezelfde vraag gesteld over het terugstorten van het geld. Hoop dat ik snel antwoord krijg want ik ga niet aardig zijn als ik op andere manieren m'n geld terug moet vragen. -O-

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:25

o ik heb het wel meerdere keren moeten doen

kreeg het ook wel , duurde alleen heeeel erg lang

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 17:27

Ik kreeg het ook, maar volgens mij ook alleen maar omdat ik dit topic had geopent

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:28

Als ik na deze mail geen antwoord krijg dan ga ik over op andere manieren van communicatie, ik weet hoe 't werkt (opleiding Forensisch Onderzoek is niet goed voor je sociale gebeuren) en mij maakt het dan niet uit of het lief gaat of minder lief. Als 't gaat om een incident dan zou ik lief zijn hoor, maar ik hoor dus meer over gezeik met hun en dat laat ik me niet overkomen. :)

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:32

Authentic schreef:
Als ik na deze mail geen antwoord krijg dan ga ik over op andere manieren van communicatie, ik weet hoe 't werkt (opleiding Forensisch Onderzoek is niet goed voor je sociale gebeuren) en mij maakt het dan niet uit of het lief gaat of minder lief. Als 't gaat om een incident dan zou ik lief zijn hoor, maar ik hoor dus meer over gezeik met hun en dat laat ik me niet overkomen. :)

ik wens je succes

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:34

Ik heb het topic even globaal doorgelezen en het valt me op dat het hier ondertussen een mesthoop van klachten is.
Ik vind de reactie van Libella helemaal niet zo gek, ze hebben aangegeven dat ze aan het meerendeel van de klachten wat gaan doen.
Het is mij ook wel duidelijk dat de communicatie met Libella bar slecht is en daar is gewoon geen excuus voor. Elk bedrijf hoort dit gewoon netjes op orde te hebben.

Overigens ben ik een erg tevreden klant van Libella, nooit problemen gehad en altijd erg vriendelijk behandeld.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:35

op haar verzoek weer geopend en vervolgens reageert ze weer niet....

Ik ken ze niet, heb er niks mee en wil er nu dus ook helemaal niks mee, maar het valt idd wel op dat mevrouw alleen iets laat weten als het op haar manier te doen is...Wilt echt wel iets zeggen lijkt me

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:37

klopt ik vroeg in eerste instantie wat er te ruilen viel in andere spullen.

had heel snel mail .
toen liet ik weten dat ik verder niets kon gebruiken van het alles , en me geld terug wou .
toen duurde het dus allemaal heel erg lang

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 18:47

Zou iemand mij per pb het telefoonnummer door kunnen geven waarmee ik de meeste kans heb om Libella te bereiken? ~~}>

(Ik ga niet op zondagavond bellen hoor :D , maar voor het geval dat ik morgen nog geen reactie heb, dan ga ik daarna telefonisch mijn reactie ophalen :) ).

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 19:22

Ik wacht ook nog even op een mailtje (stijgbeugels waren nogal beschadigd) dus even kijken hoe we dat verder gaan doen.

Heb hier een mooi splinternieuw zadel liggen van Boomloosrijden.nl. Helaas nu zonder beugels ;( maar kan niet wachten om het te gebruiken hihi.

Nou ja wacht nog even af, het is weekend natuurlijk! Verder nooit problemen gehad.

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 19:29

ik wou iets bij hun bestellen, maar na de reactie,s hier te lezen zie ik er maar vanaf.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 19:31

hmm lekker dan..
Ik vind trouwens sommige dingen op libella belachelijk duur (niet alles).
De HH glitter peesjes+strijklappen kosten op de site €40...
Laatst was de oranje glitterset ergens anders voor €7,50.
Heb ook weleens de set van de peesjes enz. gezien met een bijpassend zadeldek voor ongeveer 25 euro.

Snap echt niet hoe ze aan €40 komen dan..

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 11:59

Aanmelden bij Tros radar, opgelicht op het net, consumentenbond en aangifte bij de politie doen. Dit is namelijk gewoon diefstal en oplichting!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 13:15

Mijn bestelling is inmiddels netjes aangekomen vorige week.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 14:38

Goh, nog meer ontevreden mensen?
Ik had altijd goede ervaringen met ze, maar zoals het nu is gegaan!

Ik had op de veiling geboden op een menschort. Ik had hoogste bod, dus 4 mei heb ik het direct zoals het hoort toegevoegd aan mijn winkelmandje en afgerekend. Ik wilde met Ideal betalen maar dat kon niet. Dus maar hun een mailtje gestuurd dat ik dan wel via inetbankieren wilde overmaken. Kreeg ik een giro-nummer zonder naam en adres, daar had ik ook weinig aan. Weer gemaild, nu de goede gegevens. Ik heb er voor gekozen om het pakketje door mijn broer op te laten halen in Alphen aan den Rijn. Maar er kwam maar niets......... en ik wilde het graag vóor 22 mei hebben omdat het een verjaardagscadeautje zou zijn.
Niets gehoord. Ik telefoonnummer opzoeken, bleek zowat onvindbaar, ben er 2 tegengekomen die nu allebei van iemand anders zijn. Uiteindelijk na lang speuren wél het goede nummer gevonden. En nee, níet op hun site, dat vermelden ze daar niet
Dus ik maar bellen 'het kon er ieder moment aankomen'. Iedere keer zou het er 'volgende week' zijn.

Ik werd toch wel flink pissig, want als ik nu belde kreeg ik alleen maar voicemail en er werd ook niet teruggebeld of opgepakt. Eindelijk na 1,5 week bellen kreeg ik weer iemand aan de lijn. Inmiddels was het allang 22 mei geweest. Bleek dat er iets mis was gegaan tussen Libella en de leverancier, het pakketje was weer terug naar de leverancier in Duitsland!

'Volgende week' zou het wel binnen zijn. Weer werd het 2 weken later, uiteindelijk is het nu binnen en nu moet er nog een afspraak gemaakt worden wanneer het opgehaald kan worden.

Edit: pas toen ik het artikel reeds besteld en betaald had, werd mij allereerst gezegd dat de levertijd 2 weken zou zijn....
Laatst bijgewerkt door JoyCiej007 op 15-06-09 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 14:41

ja of de leverancier of de boekhouder zijn het
zelf doet ze niks fout :(

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 14:42

Zou ze gewoon ook tweedehans spullen versturen? Lijkt me niet dat er zomaar haren op een zweetdeken komen of dat stijgbeugels zomaar beschadigt zijn :n

Volgens mij zijn we het er hier (bijna) allemaal mee eens dat de service erg slecht is

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 14:42

Ja idd gaapje, weer krijgt iemand anders de schuld.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 14:44

Misschien dat die zweetdeken al een keer terug gestuurd was.
Maar het lijkt mij dan dat je hem niet zo naar een ander opstuurd.
Ik kijk weleens op de site, vind sommige dinngen eigenlijk veel te duur daar.
Heb er weleens aangedacht om iets te kopen en het dan op te halen (woon 10 km verderop).

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 14:48

het zadel wat ik bestelde voor shet was zo klein dat die net op me jack russel paste.
werd meteen van de site gehaalt , en was ook beschadigt .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 14:48

JorisDy schreef:
Zou ze gewoon ook tweedehans spullen versturen? Lijkt me niet dat er zomaar haren op een zweetdeken komen of dat stijgbeugels zomaar beschadigt zijn :n

Volgens mij zijn we het er hier (bijna) allemaal mee eens dat de service erg slecht is

dit dacht ik dus ook.. het kan ook zijn dat hij terug gestuurd is, maar dan stuur je hem toch niet zo door? en het waren ook niet een paar witte haartjes maar de hele deken zat er onder..

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 14:55

Liezel1 schreef:
Uit de reactie van Libella lijkt het net of iedereen schuldig is, behalve zijzelf aan de levertijden en bereikbaarheid.
Ik snap best dat het verhaal van de rijlaarzen 2 kanten heeft, en ik weet óók dat TNT niet altijd netjes zijn werk doet/deed. Daar heb ik persoonlijk óók ervaring mee. Zoals Libella het nu stelt, zou het de fout van de klant zijn ivm verkeerd gekozen manier van verzenden. Zoals ik het van die betreffende persoon lees, wist die hier niets vanaf.... Misschien is het een idee om dit soort dingen duidelijker op de site te zetten?

Inderdaad, daar ga ik ook in mee.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 16:13

JoyCiej007, zou jij mij het correcte nummer willen pb'en? (heb enkel een 06, weet niet of dat van hun is)

Ik heb geen antwoord en geen geld.

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 16:14

JorisDy schreef:

Ik heb nooit slechte ervaringen gehad. Maar die stijgbeugels zijn echt beschadigd. Niet gebruikt denk ik/tweedehands. Maar ze zitten echt vol krassen. De ene beugel is ook heel erg dof/licht aluminium! Op de foto zien ze er als juweeltjes uit klik, dus ik baal wel een beetje.

En wil onderhand mijn nieuwe zadel gaan gebruiken, wat ik nu niet kan omdat ik de beugels niet wil gebruiken omdat ze beschadigd zijn. Straks een nieuw zadel met beschadigde stijgbeugels! [VVDD] Missoula Nut zadel is gearriveerd!

Mijn mailtjes zijn wel gelezen maar hoor opeens niets meer.