Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Authentic schreef:Als ik na deze mail geen antwoord krijg dan ga ik over op andere manieren van communicatie, ik weet hoe 't werkt (opleiding Forensisch Onderzoek is niet goed voor je sociale gebeuren) en mij maakt het dan niet uit of het lief gaat of minder lief. Als 't gaat om een incident dan zou ik lief zijn hoor, maar ik hoor dus meer over gezeik met hun en dat laat ik me niet overkomen.
JorisDy schreef:Zou ze gewoon ook tweedehans spullen versturen? Lijkt me niet dat er zomaar haren op een zweetdeken komen of dat stijgbeugels zomaar beschadigt zijn
Volgens mij zijn we het er hier (bijna) allemaal mee eens dat de service erg slecht is
Liezel1 schreef:Uit de reactie van Libella lijkt het net of iedereen schuldig is, behalve zijzelf aan de levertijden en bereikbaarheid.
Ik snap best dat het verhaal van de rijlaarzen 2 kanten heeft, en ik weet óók dat TNT niet altijd netjes zijn werk doet/deed. Daar heb ik persoonlijk óók ervaring mee. Zoals Libella het nu stelt, zou het de fout van de klant zijn ivm verkeerd gekozen manier van verzenden. Zoals ik het van die betreffende persoon lees, wist die hier niets vanaf.... Misschien is het een idee om dit soort dingen duidelijker op de site te zetten?
JorisDy schreef:Zou ze gewoon ook tweedehans spullen versturen? Lijkt me niet dat er zomaar haren op een zweetdeken komen of dat stijgbeugels zomaar beschadigt zijn
Volgens mij zijn we het er hier (bijna) allemaal mee eens dat de service erg slecht is