Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
riccardo schreef:Franca,
Showhalster zal geen invloed hebbenop de uitslag.(neem ik aan)
Gaat om het paard.
Een halster kan bepaalde delen meer verbergen en je kan met een kleiner en fijner halster meer van het hoofd laten zien zodat het er meer uitspringt.
En dat willen we toch graag zo veel mogelijk laten zien!
Fijn dat horseranch je er 1 wil lenen,ik heb er helaas maar 1 dus kan dat het je niet lenen.
Heel aardig horseranch,ik wou dat de mensen in de paardenwereld allemaal zo vriendellijk waren maar helaas zie ik altijd veel haat en nijd.
Klasse zo,
Franca schreef:je hebt ook wel een heel mooi paardje daar in dat halstertje zitten
Franca schreef:Hmmmm....die manen!!!!!! Die lijken net zo lang te gaan worden als die van mijn Yennie.
Riccardo.....ik denk ook dat het halster haar fantastisch zal staan....maar of ze 'het' gaat maken......dat weet ik niet hoor....Er lopen vast zat andere prachtige arabs rond, kijk alleen al naar jouw Shatia! Maar het maakt mij allemaal niet uit....zolang ik geen flater sla vind ik alles best! Vandaag heb ik weer een flink stuk met Yen aan de hand gedraafd en ik was kapot daarna.....Zij gaat zo snel draven met haar ruime passen, dat ik haar amper bijhoudt....Mijn conditie is echt een ramp! Ik ga maar eens rondkijken naar iemand die evt haar voor mij wil gaan voorbrengen....alhoewel het wel leuk is om zelf te doen.