Wat is het raarste dat je op het ruiterpad bent tegengekomen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ZusJacobs

Re: Wat is het raarste dat je op het ruiterpad bent tegengekomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 18:45

Twee de liefde bedrijvende tieners [lekker dan]. en een keer een vies mannetje.

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 18:55

Oprtalj schreef:
Een koikarper.

een koikarper ??????? _O-

Grote_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 20:58

terorita schreef:
Oprtalj schreef:
Een koikarper.

een koikarper ??????? _O-

Hij zag er wel dood uit.

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 21:00

Ehm..Een slang, was wel dood, was een erg mooi ding om te zien.

Ook midden op de dag met klanten op buitenrit stond er een auto waar een stelletje lekker bezig was..

bosmonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 19:24

een heeeeel grote groep nordic-walkers, crossmotors, reeen, vos (das dan wel weer leuk), racende jeep op ruiterpad, groepje jongeren met 2 paarden en een ezel, waarvan 1 jongen het nodig vond om mijn paard aan het schrikken te maken door ineens op mijn paard af te rennen, toen we net waren gepasseerd... snap tot op de dag van vandaag nog altijd niks van die actie..
laatst nog zo'n heel lange kano tegengekomen van de plaatselijkse kanovereniging. stond ik daar met mn paard langs de watrekant om hem te laten grazen. werd ie 1 bonk spieren en wilde heel graag weg.. had behoorlijk wat moeite om hem bij met te houden. paar dagen later was ik op zelfde plek aan het rijden en ja, hoor, weer zo'n kano.... was echt eng, want casa zat bekant op zn kont en wilde er tussen uit peren... brrr....
Laatst bijgewerkt door bosmonster op 10-05-09 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt

bosmonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 19:25

oh ja, ook nog ooit een skelet van wat volgens mij ooit een ree was gevonden.... brr...
dat krijg je als je altijd van de paden afwijkt... hihi!

bosmonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 19:39

er schiet me er nog eentje te binnen :)
in de bossen waar ik regelmatig rij, is ook een graf van ene 'sjakie'. denk een hond ofzo. liggen altijd bloemen enzo bij.

tjalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 19:41

een kudde polen _O-

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 20:00

Als ik al deze verhalen hoor, ben ik misschien toch wel blij dat wij hier geen ruiterpaden hebben :=

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 20:54

Negerzoen schreef:
Als ik al deze verhalen hoor, ben ik misschien toch wel blij dat wij hier geen ruiterpaden hebben :=

Och....beetje variatie is nooit weg hoor,kom anders eens gezellig mijn richting op,kan je wel wat plekken wijzen waar je bijna zeker spannende dingen tegen komt }> :D

Oprtalj schreef:
Een koikarper.
Een potloodventer op inline-skates. Iets zegt me dat het met de boxershort op de knie niet lekker skate op een mul ruiterpad, maar goed, wie ben ik....

Hmmmm...ik heb ze in het Vondelpark ook vaak genoeg gezien met in-lines....maar je hebt niet zo heel veel zand nodig hoor...handje is genoeg voor spectaculaire taferelen }>
Meeste hadden trouwens wel boxershort aan op de manier waarop dat bedoeld is :o

Wel eens gehad dat er iemand hmmm...nog niet zo heel goed met die dingen overweg kon.We liepen met de paarden over het brede pad in het park,iedereen kon ruim passeren.Komt er van ergens een muts op wielen aan,flink stuntelen,krijgt het voor elkaar om haar evenwicht te verliezen als ze voor de paarden gaat rijden :+
Dus wat doe je dan....je pakt wat je onderweg tegenkomt om maar niet de grond te raken...toch?Dat was in dit geval dus de hals van het paard van mijn rijmaat :D .
Toen ze hing uit te blazen van schrik vroeg mijn rijmaat of ze doodswensen had,ze keek om en zag toen pas dat ze om de hals van een paard hing,schrok zich rot en liet toen los om alsnog een bodemonderzoek te doen :=

Gelukkig waren beide paarden "bomproof" dus ze keken niet op of om...maar als je je realiseerd wat er had kunnen gebeuren :n

Maar goed,dit soort verhalen doen het altijd goed op feestjes he :D

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-09 20:57

Tinky12 schreef:
Och....beetje variatie is nooit weg hoor,kom anders eens gezellig mijn richting op,kan je wel wat plekken wijzen waar je bijna zeker spannende dingen tegen komt }> :D

Het engemannenbosje :D

En vandaag kwam ik een ruiter tegen die meldde dat haar paard MIJN PAARD heel erg spannend vond. Nou ja -O- Hij was dan zelf wel weer onder de indruk van een ander groepje bestaande uit onder andere: twee Friezen aan de lange lijnen (tweejarigen ;) ) en een schimmel met twéé meisjes erop. En hij maar denken dattie het zwaar had }>
Laatst bijgewerkt door Koper op 10-05-09 21:03, in het totaal 1 keer bewerkt

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 20:59

Tinky12 schreef:
Wel eens gehad dat er iemand hmmm...nog niet zo heel goed met die dingen overweg kon.We liepen met de paarden over het brede pad in het park,iedereen kon ruim passeren.Komt er van ergens een muts op wielen aan,flink stuntelen,krijgt het voor elkaar om haar evenwicht te verliezen als ze voor de paarden gaat rijden :+
Dus wat doe je dan....je pakt wat je onderweg tegenkomt om maar niet de grond te raken...toch?Dat was in dit geval dus de hals van het paard van mijn rijmaat :D .
Toen ze hing uit te blazen van schrik vroeg mijn rijmaat of ze doodswensen had,ze keek om en zag toen pas dat ze om de hals van een paard hing,schrok zich rot en liet toen los om alsnog een bodemonderzoek te doen :=

_O- Geweldig! :')

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 21:01

Een halfnaakt stelletje wat wel even dacht elkaar te kunnen verwennen midden op het ruiterpad hihi, we zijn rustig in stap doorgereden, en hun hebben zich geloof ik nog nooit zo snel aangekleed als toen wij langsreden.

Sjaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 11:37

d_ruiter schreef:
nou, die 2 homo's van mijn verhaal waren in het haarlemmermeersebos. Dat is meer recreatiepark dan bos, want ze kappen de boompjes voor plek voor bankjes zeg maar... en eigenlijk midden in de randstad :P

Haha ja ook mijn verhaal in het Haarlemmermeerse bos :Y) . Je reed op de Groene Weelde zeker ? :P

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 11:41

een toiletpot middenin het bos :+

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 11:42

haha nee niet eens, ik reed op dat pad als je van stal starro komt, en dan de weg over (die naar de parkeerplaats), kom je dus op dat ruiterpad langs dat weiland (richting renbaan) en daar in die bosjes, rechts hihi..

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 11:50

Ow er staan echt prachtige dingen tussen :Y) al ben ik blij dat sommigen mij bespaard blijven (of ik let niet goed genoeg op :P)

Momenteel kan ik niets verzinnen, maar ik heb zo uitgebreid de tijd om erover na te denken ;)

nomorebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 11:54

Ik ben in de duinen wel eens iemand met een wasbeertje tegengekomen. hebben natuurlijk een heel rare geur dus paard was aardig de klutst kwijt. Ook wel eens gezien dat iemand zijn kakatoes naar het strand had meegenomen en deze op de paaltjes van de duinafzettingen had 'geparkeerd'....ook raar.....

Ken ook ruiters die zelf voor bijzondere totaalplaatjes zorgen....als je gaat rijden met een egyptische woestijnbuizerd op de arm heb je heeel veel bekijks (onze oude manegeigenaar deed dat)...

zutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 12:02

Achter de bosjes een gehandicapte jager met een jachtgeweer. Kijk die man kon er ook niks aan doen dat ie anders geboren is. Maar hij zat op een stoeltje met een jachtgeweer in zn hand nèt achter de bosjes. Nou je schrikt je lam als je die nie op tijd gezien hebt.
Een stelletje in de auto..die heel onschuldig opkijken vanaf de achterbank als je langrijd.
Langsracende crossmotors
Een loslopende hond, die achter de paarden aankwam en kennismaakte met hun achterbenen.
Een kudde schietende jagers in het maisveld erlangs zodat je vervolgens toch maar ff roept dat jij er ook nog rijdt..voordat ze je aan flarden schieten.
ontsnapte paarden
ontsnapte koeien
het oplaten van een ballon in het weiland langs het ruiterpad
ja je maakt wat mee op het ruiterpad haha..

Sjaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 12:04

d_ruiter schreef:
haha nee niet eens, ik reed op dat pad als je van stal starro komt, en dan de weg over (die naar de parkeerplaats), kom je dus op dat ruiterpad langs dat weiland (richting renbaan) en daar in die bosjes, rechts hihi..

Haha serieus ? Heerlijk plekje ook :D Haarlemmermeersebos is sowieso een rotplek om te rijden :o

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 12:05

jah, vaak zo druk.. Behalve als het heel rustig is.. GW is idd veel beter rijden. Hoewel het daar ook vaak barst van de hondenuitlaatservices..

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 12:43

Een halfnaakte, voluptueuze vrouw op een trampoline die gefilmd werd door een man die ook in halve staat van ontkleding was. De vrouw kreunde nogal onsamenhangend tijdens het op en neer springen (waarom, want zo opwindend is trampolinespringen nu ook weer niet). Ze schrokken zich een hoedje toen ik en mijn nichtje te paard voor ze stonden, zo erg dat zij spontaan naast de trampoline sprong om naar haar kleren te grijpen.
We hebben er hartelijk om gelachen.

Sjaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 21:58

d_ruiter schreef:
jah, vaak zo druk.. Behalve als het heel rustig is.. GW is idd veel beter rijden. Hoewel het daar ook vaak barst van de hondenuitlaatservices..

En anders wel om de 20 meter asfalt :(

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 21:59

ook dat idd... noujah heb nu toch geen pony meer om te rijden, dus hoef me er ook nietdruk om te maken.. (hij stond echt zo ongeveer in de groene weelde hihi, lekker makkelijk)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 10:30

Roedel reeën die over stak. Was echt heel mooi om te zien.
Verder potloodventer, minder mooi om te zien :P
Pas liepen me moeder en ik met de honden in het bos.. Stond onze labrador steeds bij iets wits te ruiken.. Bleek dat later gewoon iemand daar had zitten poepen en netjes zijn kont had afgeveegd. :+