Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Negerzoen schreef:Als ik al deze verhalen hoor, ben ik misschien toch wel blij dat wij hier geen ruiterpaden hebben
Oprtalj schreef:Een koikarper.
Een potloodventer op inline-skates. Iets zegt me dat het met de boxershort op de knie niet lekker skate op een mul ruiterpad, maar goed, wie ben ik....
Tinky12 schreef:Och....beetje variatie is nooit weg hoor,kom anders eens gezellig mijn richting op,kan je wel wat plekken wijzen waar je bijna zeker spannende dingen tegen komt![]()
Tinky12 schreef:Wel eens gehad dat er iemand hmmm...nog niet zo heel goed met die dingen overweg kon.We liepen met de paarden over het brede pad in het park,iedereen kon ruim passeren.Komt er van ergens een muts op wielen aan,flink stuntelen,krijgt het voor elkaar om haar evenwicht te verliezen als ze voor de paarden gaat rijden![]()
Dus wat doe je dan....je pakt wat je onderweg tegenkomt om maar niet de grond te raken...toch?Dat was in dit geval dus de hals van het paard van mijn rijmaat.
Toen ze hing uit te blazen van schrik vroeg mijn rijmaat of ze doodswensen had,ze keek om en zag toen pas dat ze om de hals van een paard hing,schrok zich rot en liet toen los om alsnog een bodemonderzoek te doen
d_ruiter schreef:nou, die 2 homo's van mijn verhaal waren in het haarlemmermeersebos. Dat is meer recreatiepark dan bos, want ze kappen de boompjes voor plek voor bankjes zeg maar... en eigenlijk midden in de randstad
d_ruiter schreef:haha nee niet eens, ik reed op dat pad als je van stal starro komt, en dan de weg over (die naar de parkeerplaats), kom je dus op dat ruiterpad langs dat weiland (richting renbaan) en daar in die bosjes, rechts hihi..