Als je een paard hebt kun je misschien niet altijd doen wat je zou willen. Een paardje kost veel tijd en ook best veel geld. Ik ben er al een aantal jaren aan gewend en heb er geen moment spijt van! Het enige nadeel dat ik heb is dat ik een vriend heb die paarden totaal niks maar dan ook helemaal niks interesseert. Hij gaat heel heel af en toe mee, maar daar is het ook mee gezegd. Dit vind ik soms wel eens jammer en ben dan ook soms wel teleurgesteld als ik enthousiast een verhaal over mijn appie zit te vertellen wat er bijv. gebeurd is etc en dat ie amper reageert, met alleen oh leuk schat. maar ja, aan de andere kant is het ook goed als je wat voor tijd voor jezelf hebt, Vind het heerlijk om uren bij mijn paardje door te brengen en van alles en nog wat te doen met haar. Verder heb ik doordeweeks ook minder tijd voor vrienden want werk fulltime en 's avonds naar t paard. Gelukkig heeft een goede vriendin van mij ook een paard en staat op dezelfde stal als die van mij dus dat is altijd heel gezellig. Soms ga ik nog wel uit, maar ook vaak niet omdat er dan de volgende dag wedstrijd is of we gaan vroeg naar het bos en dat soort dingen. Maar goed, ik ga veel liever lekker paardrijden. HEb er ook helemaal geen moeite mee dat ik veel tijd bij haar door breng..... Ze is tenslotte ook een heel goed maatje van me!!!!