SuperMarion schreef:In veel topics word wel veel van je verwacht, redpassion, maar dat is mijn mening daarover dan weer. Daarom reageer ik ook niet op zoveel topics want ik weet dat ik voor rotte appel word uitgemaakt uiteindelijk.
Dat weet ik, dat is Bokt en/of de (internet)wereld. Als jij zelf maar weet en voelt dat je het goed doet en bedoelt, dat is het belangrijkst.
Maar ik snap het wel.
SuperMarion schreef:Het kost me wel een paar centjes, maar dan heb je ook een gezond hondje; daarvoor zou ik nooit een dier af kunnen maken. Dan verkocht ik hem nog liever voor een heel klein prijsje aan iemand die dit wel kan/wil betalen.
Ik zou alleen een dier dat weer gezond kan worden af laten maken als ik er geen goed huis voor zou kunnen vinden. Maar dat is het uiterste geval. In eerste instantie ga ik voor zelf houden en behandeling betalen. Dat zou overigens de enige reden zijn waarom ik een dier weg zou doen; als ik het niet meer de zorg/middelen zou kunnen bieden die het nodig heeft. Maar dat gaat hopelijk nooit gebeuren.