ik rij niet met kauwgom. stel je voor je paard schiet er vandoor je schrikt, en er zit een kauwgom in je kil!
ouwerakker
Geplaatst: 29-03-09 18:05
ik ben ook half verslaafd aan kauwgom, maar vind het te gevaarlijk met rijden, straks springt de pony ineens weg en schiet dat kauwgompje je keel in...
Ik mag nu geen kauwgom omdat ik beugel heb, maar anders zou ik er niet mee rijden. Te gevaarlijk omdat tie in je keel kan belanden als je pony schrikt maar volgens mij vergeet ik gewoon om te kauwen als ik aan het rijden ben, ben niet zo goed in 2 dingen tegelijk doen.
lollypony
Geplaatst: 30-03-09 15:15
olanis schreef:
Heb nooit kauwgom, als ik rij. Straks val je er is af, schiet de kauwgom in je keel.. Moet er niet aan denken wat er dan kan gebeuren
Je hebt gelijk, echt gevaarlijk. Ookal moet ik niet rijden maar gewoon bij de paarden loop dan doe ik het nog niet...veel ste gevaarlijk
Ik vind het levensgevaarlijk.. Kauwgom hoort niet tijdens het sporten..
De manegehouder in Frankrijk zei altijd: geen kauwgom op je paard ! Want als je valt, en hij schiet in je keel, kan ik die er gaan uitvissen.. (dat zei hij altijd een beetje al lachende, maar hij had wel gelijk, het is gewoon levensgevaarlijk !)
Lois1995
Geplaatst: 01-04-09 18:10
Nee, ik rij nooit met kauwgom. Als je paard schrikt, en je verslikt je of het schiet in je keel.
Altijd, maar ik haal beter adem met kauwgom als ik ren of iets dergelijks. Dan blijf ik doorademen, en dan vooral door mijn neus. En de mijne zijn ook al gewend aan het bellenblaas-knalgeluid hihi.
Nickytje
Geplaatst: 02-04-09 14:02
Ik ben een echte kauwgom-fan, maar ik kan me niet herinneren dat ik het ooit in m'n mond had tijdens het rijden
Ik heb soms 'toevallig' nog kauwgom in mn mond. Dan denk ik: oh ja, dat kan gevaarlijk zijn. Maar toch laat ik het in
Kavena
Geplaatst: 05-04-09 14:57
Ik rij nooit met kauwgom !!
Levensgevaarlijk, er was eens een keer een jongen bij ons op de manege die had kauwgom in tijdens het rijden, paard schoot er vandoor en jongen is gestikt :|
normaal letten ze er wel op bij ons op de manege of iemand kauwgom in heeft maar die jongen was voor zichzelf aan 't rijden dus niet in de les.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
🏆 Paardenfluisteraar
Geplaatst: 05-04-09 14:58
Nee, nooit. Ik neem wel eens een tictacje maar die is op voor ik erop stap. Tis veel te gevaarlijk.