yerry schreef:jeempie, daar wil je elkaar zeker niet tegen komen....het blijft een vreselijk iets een kliniek [wel heeeeel fijn dat ze er zijn..natuurlijk...]
maar liever kom ik je leuk onder andere omstandigheden tegen..ik hoop dat jouw ponnie ook snel weer beter is, sterkte! en geen abonnement nemen daar hoor! pff de 3de keer!
een vriendin van me is vandaag geweest omdat ik moet werken het hele weekend en de bezoektijden ongunstig vallen...
gelukkig was ze weer wat 'beter' dan gisteren, ze eet weer wat, dus ik ga haar maandag gewoon naar huis halen, lekker haar eigen omgeving en haar eigen vriendjes om haar heen...
We kwamen vandaag volgens mij je zus tegen in de kliniek tijdens bezoekuur. Jouw wurmpje leek er veel beter uit te zien dan donderdag. Stond niet meer zo te trillen en er leek niet meer zoveel spanning op de "wond" te staan. En we proberen er geen logeeradres van te maken in Utrecht voor Justa maar het is nu gewoon dikke vette pech die elkaar opvolgt, doe je niks aan helaas... We duimen dat ze deze keer maar een weekje hoeft te blijven.
Groetjes en veel succes!