Ik wil een paardenman!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pril

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 06:24

Sily schreef:
Ik hoef abso geen paardenman!!

Die dunnen beentjes in die kleine broekjes...brrrr...

Er bestaat ook nog zoiets als cowboys Tong uitsteken

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 08:33

riccardo"]
[quote="Sily"][quote="Marije schreef:
Mijn ervaringen met een 'paardenman' waren iets minder....
Lag trouwens niet aan het feit dat we dezelfde hobby deelden. Het was gewoon een eikel Lachen

Maar dat geldt toch ook voor de niet-paardenmannen? Knipoog
[/quote]

Dat bedoel ik nou.
Er zijn vast wel forums voor mannenhaters.
Zal er 1 voor je zoeken.

Blijf nou effe bij het onderwerp.
Bedankt
[/quote]

Hahaha, sorry hoor wist niet dat je ging happen.
Er staat een Knipoog achter en om hier een heel diep serieus gesprek over te beginnen heeft weinig zin.

Want uiteindelijk heb je het toch niet voor het kiezen waar je verliefd op wordt.

Dus een beetje relaxed reageren kan ook geen kwaad, afgezien van mijn cu2 en mijn berichten ken je me immers ook niet.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 08:33

Pril"]
[quote="Sily schreef:
Ik hoef abso geen paardenman!!

Die dunnen beentjes in die kleine broekjes...brrrr...

Er bestaat ook nog zoiets als cowboys Tong uitsteken
[/quote]

die kunnen wel woest aantrekkelijk zijn Kwijl

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 08:36

riccardo schreef:
En waarom geen rijbroeken,volslagen nutteloze opmerking.
Trouwens we hadden het over een onderwerp en jij wijkt er steeds meer van af.
even bij het onderwerp blijven graag.

Enne dat was mijn mening over dit onderwerp, of is dat tegenwoordig verboden?

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 09:35

Trixy"]
[quote="Dimple schreef:
Er zijn grenzen, daar ben ik heilig van overtuigd, maar wanner je elkaar keuzes laat maken (ik of het paard) dan klopt er iets niet in je relatie. Niet van de gene die durft te vragen om te kiezen, maar ook niet van de kant van degene die moet kiezen. Er moet toch wel een gulden mdidenweg zijn???!!!!

Dat van die gulden middenweg, daar kan ik wel wat inkomen, maar kun je uitleggen waarom er dan ook iets niet klopt aan de kant van degene die wordt gedwongen om te kiezen?
[/quote]

Blijkbaar heeft die persoon zoveel tijd in zijn hobbie gestoken dat zijn/haar partner hem/haar dus gewoon wel voor de keuze moet stellen. Ik heb in mijn vorige relatie altijd gezegd 'stel mij niet voor de keuze, jij of het paard, want het antwoord vindt je niet leuk' Achteraf niet goed en dus ook geen wonder dat ik dat soort dingen stellig zei omdat het niet de relatie was waar ik gelukkig in zou zijn geworden.
Het zou nu niet in mijn hoofd opkomen om dat te zeggen. Ik ben er nl heilig van overtuigd dat mijn vriend mij niet voor de keuze zal stellen. Zover zouden we het nl niet laten komen.
Het zou een ander geval zijn als onze relatie stuk loopt..............ik zal dan moeten knokken om Nic mee te mogen nemen. Dat is de andere kant van het verhaal. Maar zover komt het niet............... Lovers

Sily, een vent in een rijbroek is best lekker hoor!! Kwijl Zoals ik al eerder schreef, een strakke rijbroek, zonder bandplooi en waarin een het een vent lijkt die regelrecht van het Zwanenmeer komt Misselijk
Maar een mooie rijbroek..........bandplooi.......lekker kontje....... Kwijl Kwijl Ja hoor, doet u mij maar...lekkah!! Haha!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 12:58

Dimple schreef:
Citaat:
Sily, een vent in een rijbroek is best lekker hoor!! Zoals ik al eerder schreef, een strakke rijbroek, zonder bandplooi en waarin een het een vent lijkt die regelrecht van het Zwanenmeer komt
Maar een mooie rijbroek..........bandplooi.......lekker kontje....... Ja hoor, doet u mij maar...lekkah!!

Hahahaha, de mannen die ik tot nu toe in paardrijbroek gezien heb hadden geen kont, hele ange dunne benen wat nog eens extra uitkwam door die strakke broek.
En leken allemaal expres een korte trui te dragen zodat je alles zag zitten Misselijk

En ze liepen allemaal voor over gebogen, heel raar.
Waar zijn die mannen dan die der lekker uitzien in die broeken, ga ik daar eens een keer kijken of mijn mening te hervormen is Knipoog

Wat ik tot nu toe in ieder geval gezien heb is niet het type man waar ik op zou vallen.
Is ook maar goed voor mijn vriend, want die wil niet eens paard aaien laat staan in een rijbroek gaan lopen Haha!

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 13:16

Het is dat mijn lief niet op Bokt wil met een foto, maar anders had ik je even een lekkere vent IN paardrijbroek laten zien.

Maar ik snap precies wat je bedoelt Misselijk Dat ziet er idd niet uit. Of ze hebben wel een normale broek aan, maar dan met een dikke hangpens erover heen Lips are sealed

Maar jij hebt het ook goed voor elkaar zo te lezen Ieder zijn eigen hobbie en toch wederzijdse interesse en zo. Good for you!!! Knipoog

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 13:19

Dimple schreef:
Het is dat mijn lief niet op Bokt wil met een foto, maar anders had ik je even een lekkere vent IN paardrijbroek laten zien.

Maar ik snap precies wat je bedoelt Misselijk Dat ziet er idd niet uit. Of ze hebben wel een normale broek aan, maar dan met een dikke hangpens erover heen Lips are sealed

Maar jij hebt het ook goed voor elkaar zo te lezen Ieder zijn eigen hobbie en toch wederzijdse interesse en zo. Good for you!!! Knipoog

Oooooo maar nu willen we een foto zien Knipoog Haha!

En mijn vriend maakt wel hele mooie foto's van Par hoor, dus ik profiteer ook wel van zijn hobby's

riccardo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 16:06

Sily"]
[quote="riccardo"][quote="Sily"]
[quote="Marije schreef:
Lag trouwens niet aan het feit dat we dezelfde hobby deelden. Het was gewoon een eikel Lachen

[/quote]

Dat bedoel ik nou.
Zal er 1 voor je zoeken.

Bedankt
[/quote]

Er staat een Knipoog achter en om hier een heel diep serieus gesprek over te beginnen heeft weinig zin.

Want uiteindelijk heb je het toch niet voor het kiezen waar je verliefd op wordt.

Dus een beetje relaxed reageren kan ook geen kwaad, afgezien van mijn cu2 en mijn berichten ken je me immers ook niet.
[/quote]

O nee je staat op de hooipolder met je paard

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 18:29

riccardo"]
[quote="Sily"][quote="riccardo"]
[quote="Sily"][quote="Marije schreef:

[/quote]

Dat bedoel ik nou.
Zal er 1 voor je zoeken.

Bedankt
[/quote]

[/quote]

O nee je staat op de hooipolder met je paard
[/quote]

De hooipolder?????
Ik heb net eff iemand gebelt en je bent ben ik bang een beetje in de war.
Ik sta in Berkel en Rodenrijs.

Maar dit is helemaal off topic, ik ken jou helemaal niet en tot wat ik nu gelezen heb wat jij te melden hebt over mij jij mij dus ook niet.

De hooipolder ligt naar wat ik net gehoort heb in Den Hoorn.

riccardo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 18:40

t zal wel en discussie begint saai te worden.
bovendien is elke sec die ik terugtik aan jouw een halve sec te veel.
Betekent dat we elkaar beter uit de weg kunnen gaan.
denk niet dat de mensen hier op bokt behoefte hebben hier aan.
dus antwoord maar niet hier op.

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 21:18

Ik zou denk ik ook geen paardenman willen.Dit meer omdat ik een erg karakter heb en dat onwijs zou botsen.
Ik vind het leuk als mijn vriend mijn paard poetst,er mee wandeld en ziet wanneer ze zich niet lekker voelt maar daar moet het wel bij blijven.Ik blij dat mijn vriend er zich niet meer mee bemoeid als dat dan hihi.

En btw Riccardo als er 1 is die geen pot is dan is het sily wel dus trek nou geen conclusies zonder de waarheid te weten.En de volgende keer Pb haar dan even er over want als er 1 afwijkt van het onderwerp dan ben jij het wel.Alvast bedankt.

Trixy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 21:33

Dimple schreef:
Blijkbaar heeft die persoon zoveel tijd in zijn hobbie gestoken dat zijn/haar partner hem/haar dus gewoon wel voor de keuze moet stellen. Ik heb in mijn vorige relatie altijd gezegd 'stel mij niet voor de keuze, jij of het paard, want het antwoord vindt je niet leuk' Achteraf niet goed en dus ook geen wonder dat ik dat soort dingen stellig zei omdat het niet de relatie was waar ik gelukkig in zou zijn geworden.
Het zou nu niet in mijn hoofd opkomen om dat te zeggen. Ik ben er nl heilig van overtuigd dat mijn vriend mij niet voor de keuze zal stellen. Zover zouden we het nl niet laten komen.
Het zou een ander geval zijn als onze relatie stuk loopt..............ik zal dan moeten knokken om Nic mee te mogen nemen. Dat is de andere kant van het verhaal. Maar zover komt het niet............... Lovers

Nou, ik vind het zo gek nog niet om (van te voren al) te zeggen dat hij je niet voor die keus moet stellen. Het is misschien wel weinig compromis-achtig of hoe je het maar wilt noemen, maar hij weet dan wel gelijk van het begin af aan dat dat paardje heel erg belangrijk voor jou is, en als ie jou wil, dat ie dan moet accepteren dat je nog een liefje hebt, naast hem. Ik bedoel, hij wil ook niet voor de keus gesteld worden: jou of zijn vrienden. Toch? Beetje scheve vergelijking, maar daar ben ik wel goed in. Haha!

Arno24

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 21:52

Sily schreef:
Dimple schreef:
Citaat:
Sily, een vent in een rijbroek is best lekker hoor!! Zoals ik al eerder schreef, een strakke rijbroek, zonder bandplooi en waarin een het een vent lijkt die regelrecht van het Zwanenmeer komt
Maar een mooie rijbroek..........bandplooi.......lekker kontje....... Ja hoor, doet u mij maar...lekkah!!

Hahahaha, de mannen die ik tot nu toe in paardrijbroek gezien heb hadden geen kont, hele ange dunne benen wat nog eens extra uitkwam door die strakke broek.
En leken allemaal expres een korte trui te dragen zodat je alles zag zitten Misselijk

En ze liepen allemaal voor over gebogen, heel raar.
Waar zijn die mannen dan die der lekker uitzien in die broeken, ga ik daar eens een keer kijken of mijn mening te hervormen is Knipoog

Wat ik tot nu toe in ieder geval gezien heb is niet het type man waar ik op zou vallen.
Is ook maar goed voor mijn vriend, want die wil niet eens paard aaien laat staan in een rijbroek gaan lopen Haha!

Tot nu toe heb ik nog geen klachten gehoord over mijn benen, kont, vaag voorover gebogen lopen Verward (wat ik dus ook niet doe) of pens (die ik gelukkig niet heb Haha!)

riccardo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 23:41

loontje,
discussie was gesloten daarover,wel erg hardleers die delftenaren.
en ik denk niet dat ze iemand nodig hebt om voor haar antwoord te geven.
dus voor 2 de maal de mensen zitten hier niet op te wachten.

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 10:25

Ik zou het niet erg vinden als ik een man vind met paardjes (de zogenaamde witte prins op het knappe paard Pling), zo lang ik dan maar de baas ben over mijn eigen paarden. Maar een man met veel geld en land is ook goed, als ik er geen kan vinden. Haha!
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat een paardrijdende jongen het veel makkelijker heeft met het vinden van een leuke vrouw met paarden Haha! (sorry zo maar een rare gedachte Schijnheilig )

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 12:46

Die van mij is nu wel helemaal gek van paarden. We hebben er nu 2 en binnenkort gaan we verhuizen naar een buitenhuisje waar we de paarden zelf kunnen houden. Joepie! Alleen gisteren zat ie te zeuren dat hij zondag mee wou paarden huren in het bos, ja maar zeg ik dan, we gaan wel galopperen en draven enzo, ja maar dat kan ik wel pfff dat is toch niet moeilijk. Ik heb laatst ook al een hengst zadelmak gemaakt (4-jarige Friese ruin, braafste van het allerbraafste) Extreme duivel

Josephine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 17:13

Ik heb een lekker-in-een-rijbroek-uitziende-paardeman! En daar ben ik erg happy mee. Maar denken jullie er ook aan dat je dan ook je paard moet d e l e n.....(vind ik zelf wel een erg nadeel soms)

Arno24

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 18:13

Josephine schreef:
Ik heb een lekker-in-een-rijbroek-uitziende-paardeman! En daar ben ik erg happy mee. Maar denken jullie er ook aan dat je dan ook je paard moet d e l e n.....(vind ik zelf wel een erg nadeel soms)

Tja, ligt eraan of je je paard moet delen. Ik heb zelf 2 paarden Haha! En de meeste vrouwen hebben een paard, dus ja. Denk niet dat ik snel hoef te delen.

Josephine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 18:45

oeps, sorry Arno24. Ik ging er even vanuit dat dit een vrouwentopic was Knipoog

Arno24

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 19:01

geeft niet Haha!

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 21:31

Tja, ik ben dus een paardenvrouw die haar paard wel moet delen. Zeg maar gerust dat Nic en mijn vriend 2 handen/hoefjes op 1 buik zijn Haha!

Tot nu toe gaat dat zeker nog heel erg goed. Ook daar heb je weer te maken met het respecteren van elkaar, dat je 2 verschilldende personen bent maar dat je wel allebei het beste voor je paard wilt.

Mijn vriend rijdt nog op een ander niveau dan ik, maar als hij zo doorgaat dan haalt hij mij vlotjes in. Zijn ruitergevoel is gewoon heel sterk waardoor hij dingen vlot opppakt en snel leert.

Het zou leuk zijn als we allebei een paard hebben en samen kunnen rijden. Aan de andere kant...............als we ooit kinderen krijgen is de tijd daar niet voor. Een paard moet niet de dupe worden van het hebben van kinderen.

Goed, dat is weer een ander verhaal. Tong uitsteken

Zijn er nog meer leuke paardemannen met een lekker kontje Haha! Kwijl

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 22:08

Dimple schreef:
Het zou leuk zijn als we allebei een paard hebben en samen kunnen rijden. Aan de andere kant...............als we ooit kinderen krijgen is de tijd daar niet voor. Een paard moet niet de dupe worden van het hebben van kinderen.

Sorry, maar ook dát is een kwestie van prioriteiten.
Ik, man, 'doe' de baby samen met mijn lief. Ook de paarden zijn een gezamelijke hobby maar... we hebben 4½ paard, twee elk en een veulen, bij huis en omdat zij alergisch is, doe ik die in principe.
Omdat ik groter en véél sterker ben, is het voor mij gewoon makkelijker om de jonge paarden te hanteren. Aanleren en trainen doe ik daarom ook voor een groot deel. In ieder geval de basis. Met name de puberende hengst maakt direct misbruik als hij de kans zou krijgen.
Ons knulletje is wég van paarden en zit vaak in zijn kar buiten de ring te kijken en te kraaien.
Hij vindt de paarden super en de paarden hem. Nemand komt ook maar enige aandacht tekort. Ook wij niet Knipoog

Arno24

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 23:12

Ik heb zelf dan geen kinderen (zou ik wel dolgraag willen), laat staan een vriendin (schijnt nodig te zijn voor kinderen Haha!), maar ik kan mij inderdaad goed voorstellen dat het een kwestie van prioriteiten is. Ik zie aan kennissen van mij hoe ze het oplossen met hun paarden en kinderen en daar komt ook niemand aandacht te kort. Ze houden elkaar wel bezig, maar dat maakt het juist leuk.

Trixy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 23:22

Arno24 schreef:
Ik heb zelf dan geen kinderen (zou ik wel dolgraag willen), laat staan een vriendin (schijnt nodig te zijn voor kinderen Haha!)

De emancipatie is tegenwoordig weer ver te zoeken.... Haha! Wees een man en "doe het zelf"! Extreme duivel Haha!