Sily schreef:Ik hoef abso geen paardenman!!
Die dunnen beentjes in die kleine broekjes...brrrr...
Er bestaat ook nog zoiets als cowboys

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
riccardo"]
[quote="Sily"][quote="Marije schreef:Mijn ervaringen met een 'paardenman' waren iets minder....
Lag trouwens niet aan het feit dat we dezelfde hobby deelden. Het was gewoon een eikel
Trixy"]
[quote="Dimple schreef:Er zijn grenzen, daar ben ik heilig van overtuigd, maar wanner je elkaar keuzes laat maken (ik of het paard) dan klopt er iets niet in je relatie. Niet van de gene die durft te vragen om te kiezen, maar ook niet van de kant van degene die moet kiezen. Er moet toch wel een gulden mdidenweg zijn???!!!!
Citaat:Sily, een vent in een rijbroek is best lekker hoor!! Zoals ik al eerder schreef, een strakke rijbroek, zonder bandplooi en waarin een het een vent lijkt die regelrecht van het Zwanenmeer komt
Maar een mooie rijbroek..........bandplooi.......lekker kontje....... Ja hoor, doet u mij maar...lekkah!!
Dimple schreef:Het is dat mijn lief niet op Bokt wil met een foto, maar anders had ik je even een lekkere vent IN paardrijbroek laten zien.
Maar ik snap precies wat je bedoeltDat ziet er idd niet uit. Of ze hebben wel een normale broek aan, maar dan met een dikke hangpens erover heen
![]()
Maar jij hebt het ook goed voor elkaar zo te lezenIeder zijn eigen hobbie en toch wederzijdse interesse en zo. Good for you!!!
Sily"]
[quote="riccardo"][quote="Sily"]
[quote="Marije schreef:Mijn ervaringen met een 'paardenman' waren iets minder....
Lag trouwens niet aan het feit dat we dezelfde hobby deelden. Het was gewoon een eikel
riccardo"]
[quote="Sily"][quote="riccardo"]
[quote="Sily"][quote="Marije schreef:Mijn ervaringen met een 'paardenman' waren iets minder....
Dimple schreef:Blijkbaar heeft die persoon zoveel tijd in zijn hobbie gestoken dat zijn/haar partner hem/haar dus gewoon wel voor de keuze moet stellen. Ik heb in mijn vorige relatie altijd gezegd 'stel mij niet voor de keuze, jij of het paard, want het antwoord vindt je niet leuk' Achteraf niet goed en dus ook geen wonder dat ik dat soort dingen stellig zei omdat het niet de relatie was waar ik gelukkig in zou zijn geworden.
Het zou nu niet in mijn hoofd opkomen om dat te zeggen. Ik ben er nl heilig van overtuigd dat mijn vriend mij niet voor de keuze zal stellen. Zover zouden we het nl niet laten komen.
Het zou een ander geval zijn als onze relatie stuk loopt..............ik zal dan moeten knokken om Nic mee te mogen nemen. Dat is de andere kant van het verhaal. Maar zover komt het niet...............![]()
Sily schreef:Dimple schreef:Citaat:Sily, een vent in een rijbroek is best lekker hoor!! Zoals ik al eerder schreef, een strakke rijbroek, zonder bandplooi en waarin een het een vent lijkt die regelrecht van het Zwanenmeer komt
Maar een mooie rijbroek..........bandplooi.......lekker kontje....... Ja hoor, doet u mij maar...lekkah!!
Hahahaha, de mannen die ik tot nu toe in paardrijbroek gezien heb hadden geen kont, hele ange dunne benen wat nog eens extra uitkwam door die strakke broek.
En leken allemaal expres een korte trui te dragen zodat je alles zag zitten![]()
En ze liepen allemaal voor over gebogen, heel raar.
Waar zijn die mannen dan die der lekker uitzien in die broeken, ga ik daar eens een keer kijken of mijn mening te hervormen is![]()
Wat ik tot nu toe in ieder geval gezien heb is niet het type man waar ik op zou vallen.
Is ook maar goed voor mijn vriend, want die wil niet eens paard aaien laat staan in een rijbroek gaan lopen
Josephine schreef:Ik heb een lekker-in-een-rijbroek-uitziende-paardeman! En daar ben ik erg happy mee. Maar denken jullie er ook aan dat je dan ook je paard moet d e l e n.....(vind ik zelf wel een erg nadeel soms)
Dimple schreef:Het zou leuk zijn als we allebei een paard hebben en samen kunnen rijden. Aan de andere kant...............als we ooit kinderen krijgen is de tijd daar niet voor. Een paard moet niet de dupe worden van het hebben van kinderen.