Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicole288 schreef:dus daar moet je standaard een heel nieuw paspoort? ze hadden het niet gewoon in je oude kunnen nieten?
dat is helemaal schandalig
Nicole288 schreef:dat is balen dat ze dat doorgestuurd hebben, want bij de knhs hoef je idd niet op te sturen maar alleen een velletje aan te vragen.
(maar op je paspoort staat dan toch aan de voorkant knhs of nhs? de naam van de instantie staat ook nog een keer op de eerste pagina met handtekening van de voorzitter)
Sokkebok schreef:Onze pony heeft een paspoort van augustus 2003 en heeft 36 pagina's, maar ik zie nergens de tekst "medische verklaring" en kan ook niets vinden waarin je aan kan geven of hij/zij geslacht mag worden. Ook geen ABCD of zo???
Ik weet dus niet of ik nu een inlegvel aan moet vragen.
Nicole288 schreef:Sokkebok schreef:Onze pony heeft een paspoort van augustus 2003 en heeft 36 pagina's, maar ik zie nergens de tekst "medische verklaring" en kan ook niets vinden waarin je aan kan geven of hij/zij geslacht mag worden. Ook geen ABCD of zo???
Ik weet dus niet of ik nu een inlegvel aan moet vragen.
Ja, dan zul je het moeten aanvragen
ieris schreef:zijn er al mensen die het inlegvel binnen hebben gekregen van de knhs?
Ik heb het drie weken geleden besteld, maar nog niks ontvangen.