Meerdere mensen proberen haar te helpen,
maar zelf geeft de TS geen normale reacties terug

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
wake_up schreef:Nu doe jij niet normaal enniee.
Meerdere mensen proberen haar te helpen,
maar zelf geeft de TS geen normale reacties terug
moniek131 schreef:Flew schreef:Euhm, paarden hebben hoeven, geen nagels.Wat wil je met dit topic bereiken?
er staat niet eens nagels in
_Miesje_ schreef:Eva1993 schreef:jeeezus bokkers wat zijn we weer lekker bezig, sorry maar ik maak ook wel eens een foutje als het verschil tussen nagels en hoeven, en hoefslag en hoefsmidt. dat hoeft echt niet te liggen aan op welk niveau je bent, iedereen maakt wel eens een fout en al helemaal als je niet al 30 jaar dagelijks met paarden bezig bent.. kom op zeg
Dat had ook weer niet gehoeven hoor!
Lottexxx schreef:Ik wil best wel normaal antwoord geven als hun normaal reageren als je gaat zeggen ooh wat schattig en zo is het logisch dat ik dat niet leuk vind dacht ik toch.
en ik wil wel wat fotos plaatsen alleen moet ik die eerst maken. De paarden staan in Nieuw roden in Drenthe. En nagels dat was gewoon ff een fout.
Lottexxx schreef:hallo
Ik was net aan het wandelen en toen kwamen we een stel verwaarloosde paarden tegen zo zagen ze eruit teminste ze hadden hele lange manen met knopen,hoeven zagen er slecht uit. zielig een paar durvden wel te komen anderen bleven op afstand!
beantsje schreef:Lottexxx schreef:hallo
Ik was net aan het wandelen en toen kwamen we een stel verwaarloosde paarden tegen zo zagen ze eruit teminste ze hadden hele lange manen met knopen,hoeven zagen er slecht uit. zielig een paar durvden wel te komen anderen bleven op afstand!
YES het is weer kerstvakantie, lang leve de PENNIES!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Lotte1990 schreef:Lottexxx schreef:Hallo
dank je.
De paarden waren geloof ik niet erg mager maar ze hadden geloof ik geen hooi en water.
maar ik ga morgen denk ik nog wel een keertje kijken.
Eigenlijk vind ik wel dat je hier zeker van zou moeten zijn, voordat je de pony's zielig noemt!!
Knopen in manen hebben weinig met zielig zijn te maken. Als je een paard dat swinters buiten staat elke dag poetst is dat juist slecht voor de natuurlijke waterafstotendheid van de vacht.
Verder vraag ik me af: kun jij de hele wei overzien? Is er niet ergens om een hoekje een schuilstal/waterbak/hooiruif? En misschien dat de pony's snachts naar binnen gaan? Met dit weer hebben ze buiten eigenlijk geen drinkbak nodig als ze savonds binnen staan, er zit zo veel dauw en ijzel op het gras.
Lottexxx schreef:AnnemiekvM schreef:Ik vind dit juist heel schattig. Een meisje die niets over paarden weet en ze toch wilt helpen. Misschien kunnen we een goede site zoeken en die hier neerzetten. Dan kan ze zich wat meer verdiepen en er veel van leren.
@ TSer
Misschien kun je hier op Bokt wat gaan lezen bij informatief. Daar kun je heel wat te weten komen over paarden en dan weet je ook beter wat wel en wat niet zielig is.
hallo doe ff normaal ik weet heus wel veel van paarden af ik rijd gevorderd en ong 4 a5 jaar paard en heb een verzorgshetlander dus doe normaal ja!! EN IK WIL ZE HELPEN ALS DAT NODIG IS! Je doet egcht net of ik er niks van weet! maar als je ze ziet denk je daar misschien tog iets anders over!
![]()
![]()
G_Forever schreef:mijn ghos probeert er iemand je te helpen..
stank voor dank
na 4 á 5 jaar hoef je niet 'gevorderd' te zijn.
ligt puur aan je rij techniek..
xTamara schreef:G_Forever schreef:mijn ghos probeert er iemand je te helpen..
stank voor dank
na 4 á 5 jaar hoef je niet 'gevorderd' te zijn.
ligt puur aan je rij techniek..
Ja ze probeerde inderdaad ook wel te helpen, maar ik zou het ook niet echt kunnen waarderen als iemand tegen mij zou zeggen dat ik schattig bezig ben.
Haar reactie is misschien overdreven, maar daar hebben we nu wel genoeg over gehoord
Ik zou inderdaad gewoon even foto's maken, of tegen medebokkers zeggen waar het is, zodat die kunnen kijken. Ik ben benieuwd!
![]()
![]()