Hoe gaat het met...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 19:06

gelijk heb je!! zeg dat je wil betalen, zodra je originele rekeningen krijgt, en neem kopietjes van je afschriften mee, zodat je kan laten zien dat je hebt betaald!

en heel simpel, neem een kopie van het eigendomsbewijs mee, daar staat op dat flame van JOU is, dus dat mens moet niet zeuren, en jij moet flame gewoon mee naar huis nemen morgen!! niet heel dat eind daarheen rijden om dan zonder flame weer terug te rijden!

morgen wil ik een berichtje zien dat flame het naar dr zin heeft in haar nieuwe stalletje vlak bij jou!!

heel veel succes!

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 19:20

hhaa ja tnxxx
ik hoop niet dat ik valse hoop heb..
ik denk zelf dat ze niet komt opdagen, maar dan bel ik haar en kan ze kiezen..
anders moet ik die deur open maken (ik krijg dan een mindere straf omdat ik 16 ben)
die vrouw rijdt ook in een ongekeurde auto en in die loods mogen geloof ik gene paarden staan en als er brand is, kunnen die paarden niet vluchten...
het is net een grote gargage
maar als ze niet mee werkt kan ik haar op een hoop dingen terug pakken tegen de politie..
ik hoop niet dat het zover moet gaan
alle kosten die ik moet betalen, betaal ik,stalling enzo. desnoods geef ik dr 50 euro extra..
we hebben nu een busje en een trailer gehuurd, zal zonde van mn geld zijn als ik weer voor jan l*l kom..

Lon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 19:23

je hebt morgen de hele dag de tijd om te stalken als ze niet komt. en idd een garagedeur is zo gekraakt, mocht het nodig zijn. als ze jou je paard niet meegeeft is het idd diefstal, net zoiets als ik je tv zou komen ophalen en zeggen dat je m voorlopig niet op hoeft te komen halen....
ben je Flame dr stal al aan het oppoetsen voor dr? Lachen

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 19:27

ik heb de stalling al betaald voor 2 weken om hem vast te houden, vanaaf even bellen en mn moeder maakt de stal klaar morgen..
onderweg bel ik gewoon op..
die trailer die ik heb gehuurd is echt goedkoop, mn pa hefet er verstand van en het is gewoon een goede trailer..
morgen om 8 uur dat busje halen en daarna trailer en weg..
ha ik heb al plannen voor als het lekker weer wordt, lekker ene trailer huren en naar het grote bos (kralingse bos) met Flame met iemand van stal ofzo..
maar eerst laat k dr op stal staan, even wennen en veel poetsen, want dat is echt nodig

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 19:30

Veel succes!! laat het maar horen als het gelukt is!!

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 19:31

ja ik laat het morgen gelijk horen, zal wel tegen de avond zijn..

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 20:08

Heel veel succes morgen!

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 20:19

Heel veel succes morgen Naomi, en laat je het weten hoe het is afgelopen? En hoe het met Flame is in z'n nieuwe stalletje!

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 20:41

heel veel succes en je moet zeker niet opgeven, helemaal nu niet want je bent nu al zo ver! en een garage heb je zo open een schuurdeur al helemaal!
heel veel succes!!

Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 20:54

Hey Naomi, die vrouw trekt de wol over je ogen!
Flame is van jou en die vrouw heeft niet het recht jouw paard te houden zo lang als ze geen originale rekeningen kan laten zien, en geen getekend contract met jouw handtekening erop.
Je staat er sterker voor met de eigendoms papieren en inderdaad kopieen van jouw bankafschrift meenemen want dat bewijst dat je wel hebt betaald dus moet dat al voldoende wezen.
Dat vrouw kan better uitkijken.. anders kun je haar aangeven als een oplichter!

Als ze niet thuis is... zit ze waarschijnlijk bij de buren!

En Flame moet er wel zijn als jij komt, want anders is het diefstal als Flame er niet is!

Sterkte voor morgen, en ik wil ook graag lezen dat je Flame heb kunnen meenemen en dat ze gelukkig in haar nieuwe stal staat! [/u]

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 21:58

mooi dat je zo vroeg gaat, dan kun je rustig wachten als ze er niet is, ooit moet ze eens thuiskomen, kan haar man jullie ook niet helpen dan? Of is die vrouw de enige die zich met de paarden bezaig houdt?
Neem niet de officiele papieren mee hè maar gewoon kopieen.

DiamondCheckers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 22:09

Naomi,
Gewoon lekker Flame ophalen. Het is jouw paardje en wat die vrouw doet is inderdaad diefstal. Je licht de politie in, je neemt mensen met je mee en gaan met die banaan! Het had bij mij niet zolang geduurd hoor maar gelukkig is niet iedereen als ik! Knipoog Veel succes hoor meid en kom AUB terug met Flame!

rooslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 23:43

Heel veel succes! Ik vind je echt heel erg dapper!! Ik zelf was echt compleet door gedraaid geweest in jouw situatie!
Naomi, heel heel heel heeeeeeeeeel veel succes morgen ! en geef Flame een dikke knuffel! Maar wees wel voorzichtig!

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 08:06

Lieve naomie..
Ik heb de hele tijd alles gevolgt...Lachen
Maar eigenlijk niet gereageerd.. Scheve mond
Ik vind dat je veel duidelijker bent nu ..das al een goed teken meis!! Lovers
Ik wens je vandaag heel veel sterkte en geluk toe..Flame! Moet !! gewoon mee met jou naar huis..
Ik hoop ook echt een berichtje te zien dat ze weer veilig bij jou is..
Ik zou niet weg gaan ZONDER Flame hoor!! Dat recht heeft die vrouw volgens mij helemaak niet.
Ze is toch van jou ?? Ook op papier ??
Hele dikke knuff !! voor jou en ook voor Flame Ach gut

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 10:04

Wat ik nou niet snap... je hebt een advocaat toch?
Kan die man nou niets beteres verzinnen dan, dat je de rekening niet hoeft te betalen? Op zijn minst had ik van hem verwacht, de politie in te schakelen en jou bij te staan, met het ophalen van Flame.......

Die vrouw heeft geen poot om op te staan...... dus ga ervoor en neem haar mee......

Succes!!!!! Ik ben benieuwd.......

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 10:33

Ik hoop echt voor je dat het vandaag allemaal lukken gaat(ookal zal je dit nu niet lezen) Ik en meerdere zullen duimen voor je.En flame is van jou en die zal thuis komen met jou.Je hebt al zo veel voor haar gedaan.Laat je niet kisten door die vrouw want ze heeft geen poot om op te staan.

Succes.

Lon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 11:30

*duimt*

pojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 11:34

Ik duim ook voor je, en hoop dat het allemaal zonder problemen verloopt.
Het paardje is van jouw en zoals al meerdere mensjes hier op bokt hebben gezegt, die vrouw heeft geen poot om op te staan. Succes

sandra1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 14:02

Ookal lees je dit waarschijnlijk niet meer wil ik je toch heel veel succes wensen en laat je niet ongedane zaken en zonder Flame weer naar huis sturen. Ik ben benieuwd naar de afloop en hoop dat dit in jouw voordeel zal aflopen. Keep up the faith!!!

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 19:06

en??
ik heb hard geduimd Haha!

passie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 20:27

En Ik zit hier te stessen achter die computer ik hoop het echt zooooooooooo voor je. Zulke mensen krijgen hun straf echt wel een keertje! Sommige mensen zou je ook.... heel veel sterkte echt waar

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 20:33

Ik hoop dat FLAME nu echt bij jou mag zijn. Heel veel succes!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 20:35

Ik ben ERG benieuwd.

Lon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 20:36

*kan de spatiebalk niet meer met haar duimen aanslaan* En?

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 20:41

staat ze lekker thuis?