Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dorienn schreef:Teziej, ik heb net een post van je gevonden in je berichten
Citaat:k heb een eigen paard, het is eigenlijk een pony,
maar om nou de hele tijd te zeggen, "ja, ik heb een eigen
pony"... Dat vind ik zo penny achtig staan
Citaat:Mijn paard moet ook nog steeds gechipt worden....
Maar ik woon helemaal in Friesland.
astridjhu schreef:Over penny gesproken![]()
Ik had vroeg altijd een écht eigen paard (Een schommel, met daarom een oude deken, daarbovenop een touw als stijgbeugels, een stokpaard, zodat ik een hoofd voor me had, en echte teugelsHeb er een foto van voor wie het wilt zien
).
Heb nu tevens wél een écht paard
Citaat:Ik heb een ruintje gehad die dat een tijd geweldig leuk vond om te doen-ook gewoon binnen. Ik reed hem met een gebroken trensje maar no way dat ik hem om getrokken kreeg!
Ik heb toen op aanraden van iemand een Pessoa-bitje gekocht, een teugel aan de 'normale' ringen en een teugel aan de onderste ringen. Op het moment dat hij aan de kletter ging pakte ik de onderste teugel (dus met hefboomwerking) erbij en trok hem om. Vanaf dat moment was de rem er terug op en deed hij het ook niet meer
Citaat:een pony van bijna 3 is trouwens wel weer wat anders dan een die maar net 2 is he
Citaat:absoluut te vroeg, ook voor bijzetjes
Citaat:maar waarom moet zo'n 'contactgestoord paard' van jullie koste wat het kost in een kudde? Die van jullie lopen ook niet op de steppe hoor
Citaat:nou vreselijk hoor, dan doet jouw vriendin ook niet wat goed is voor het paard maar wat ZIJ goed vindt. Daar wordt ie beter van......
Iemand anders schreef:Ik heb meer interesse in de Gribaldi, mag dat ook?
Succes Frans!
Citaat:hey hey dat had ik al gevraagd Maar ik hoef niet per se de Gribaldi hoor, ik wil ook wel uit met het ZZ-L paard (hoe heet dat eigenlijk...?)
Citaat:snap echt niet dat je die shet niet ff loslaat op de snelweg, kantie toch lekker rennen ?