Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Pezen en spieren trekken toch bij met de jaren, dus daar moet je je geen zorgen om maken. Wat dat bot betreft, tjah, als ie geen zware botwoekering krijgt, zie ik nergens een ûbergroot probleem, denk ik. Idd, mss wel die brokkelingen laten weghalen, want die kunnen wel voor pijn zorgen bij he beginnen zweven in het been.
geerke schreef:het is een soort reactie van het bot om er weer een geheel van te maken...na een dreun inderdaad,dat vermoed ik ook....ik vraag mij af wat er gebeurt als je het een jaartje zou aankijken...Is het recent letsel?
KiWiKo schreef:artrose word nooit beter.......... alleen maar slechter![]()
artrose is slijtage van de botten.........
sazz schreef:Ja ik ga er voor speciale paarden hebben idd een speciaal verleden en een heden net als ik .
Het zal me wel niet zomaar overkomen dat auke aan ons voorbij kwam, want misschien heeft t wel een reden? we zullen zien............
KiWiKo schreef:artrose word nooit beter.......... alleen maar slechter![]()
artrose is slijtage van de botten.........
en die deed het na een half jaar ook weer prima... wist ik veel dat ie stuk was?? Dat hoorde ik dit voorjaar pas, toen de pijn maar niet wegging!KiWiKo schreef:mijn enigste eigenste heeft artrose.......... en die staat nu op het land................hij gaat 2 keer per jaar op de foto, en verder niks......... geen supplementen, geen fratsen, geen kunstmatige dingen........... ik kan hem volpompen met vanalles en nogwat, en er dan zo de sport mee in........ maar dat wil ik niet
geerke schreef:de werking van glucosamine /chrondroitine is nooit echt wetenschappelijk bewezen las ik laatst...
Een shet, en 2 honden en Ceara, al ben ik het daar niet 100% van zeker. Maar hoe klein het ook helpt, het helpt bij haar.
ot morn xxx 
sazz schreef:... want een mens dump je ook niet als hij wat mankeerd.ot morn xxx
suleilitha schreef:http://www.fotovanjou.nl/webalbums/2008 ... _4383.html
Dit is mijn afgeschreven paard![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kon je volgens de geleerden ook alleen nog maar gebruiken als tuinversiering!!!