Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
twinkle_poes schreef:geld inzamelen kan je het allemaal kopen XD
je mag vooral niks maar ook niks toelate wat jij niet wil denk er aan jij bent de baas hij MOET luisteren ster allures of niet
en nog veel succes haha XD
....

Rana schreef:OH JEE anorexia, drugs problemen enz..... Toch maar de prozac alvast

hebben jullie niet nog een bijrol voor em?

maar volgend jaar probeert ie het weer

Steefjevos schreef:Zo'n paard heb ik ook gereden...
Hij ziet veel liever dat ík spring ipv hij...Dus, hij laat me netjes afstappen voor de sprong en kijkt hoe ik mijzelf sierlijk over de balk beweeg. Hij zit nog net niet met zn hoef me te wijzen hóe. Het doet 'm duidelijk veel plezier.![]()
(lees: voor de sprong gaat hij in de noodrem, waardoor ik er voorover afkiep, over het hout heen. Ondertussen kijkt hij verbaasd en wanneer ik omhoog beweeg om zijn teugels te pakken zet hij zijn allermooiste verheven draf in en gaat hij met zijn staart omhoog een ereronde lopen om vervolgens weer naar mij terug te keren. Pannekoek

Steefjevos schreef:Zo'n paard heb ik ook gereden...
Hij ziet veel liever dat ík spring ipv hij...Dus, hij laat me netjes afstappen voor de sprong en kijkt hoe ik mijzelf sierlijk over de balk beweeg. Hij zit nog net niet met zn hoef me te wijzen hóe. Het doet 'm duidelijk veel plezier.![]()
(lees: voor de sprong gaat hij in de noodrem, waardoor ik er voorover afkiep, over het hout heen. Ondertussen kijkt hij verbaasd en wanneer ik omhoog beweeg om zijn teugels te pakken zet hij zijn allermooiste verheven draf in en gaat hij met zijn staart omhoog een ereronde lopen om vervolgens weer naar mij terug te keren. Pannekoek
Rana schreef:Steefjevos schreef:Zo'n paard heb ik ook gereden...
Hahahahaha!! Hilarisch!!!
Nou laat Nim het maar niet horen hij was gisteren met dressuuren (lees loswerken ivm week niks doen natte bak) heeeeel werkwillig. Maar gun marieke toch een ereronde waar ze zelf erop zit hahahahaha

Rana schreef:oh kijk, enne komt dat ook doordat ze in een film gespeeld hebben? Of komen ze uit het gooi: " Beter verwent dan verwaarloosd!"
marjoleinft schreef:Rana schreef:oh kijk, enne komt dat ook doordat ze in een film gespeeld hebben? Of komen ze uit het gooi: " Beter verwent dan verwaarloosd!"
haha nee ze hebben niet in een film gespeelt.
en komen ook niet uit het gooi, maar uit wormer.
maar inderdaad beter verwent dan verwaarloost.
soms verwen ik ze iets te erg mijn merrie heeft 5 dekens.
mijn ruin heeft er 2 maar dat komt omdat het een haflinger is. en heeft alleen een deken om als het regent. en in de zomer zijn exeem deken. en de stallen worden 2x per dag uitgemest.
stel je voor dat ze vies worden.