Naar de winkel in je rijkleren?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Jeanneee_

Re: Naar de winkel in je rijkleren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 10:34

als ik even snel naar de supermarkt moet ga ik me niet helemaal omkleden, dus daar stamp ik meestal gewoon met paardrijkleren heen Lachen naar de stad heb ik 1x gedaan, iedereen keek me nogal aan dus dat doe ik niet weer Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 10:36

Naar de supermarkt hou ik gewoon m'n rijkleding aan hoor. Ja Stad en andere dingen niet. Lachen

Bastin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:43

als ik van stal afkom en moet nog even iets halen ga ik gewoon in mn rijkleding.
maar als ik dicht bij huis ben kleed ik me meestal wel fftjes om.
maar voor een boodschap schaam ik me niet om gewoon in mn rijkleding te gaan.

maanou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:48

Ik woon zelf in een dorp en niemand kijkt me raar aan als ik in mijn paardrijspulletjes loop, ik heb er ook nog nooit op gelet.
De meeste mensen ken je toch niet en ze zullen er ook niet zO snel iets van zeggen hoor Knipoog

DebjeDopjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:48

haha ben laatst wel in mn rijkleren naar de stad geweest (oss) was alleen voor mn telefoon daarnietvan,
maar dan zie je iedereen kei wazig kijken en dan ben ik weer zon nerd om verwaant terug te kijken en zoiets hebben van Hallo waar kijk jy naar..?! Clown Cool

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 17:25

Ik vind er alleen een verschil zitten tussen 'in je rijkleding lopen' en 'van je paard komen'. Rijkleding is niets mis mee, paardenpoep(/kuil)geur is soms niet zo sociaal...

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 17:27

het kan mij echt niet boeien wat andere mensen van me denken *LOL*
ga zo vaak in rijkleren naar de winkel Vork
maar ik woon ook in een dorp Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 17:52

DebjeDopje schreef:
haha ben laatst wel in mn rijkleren naar de stad geweest (oss) was alleen voor mn telefoon daarnietvan,
maar dan zie je iedereen kei wazig kijken en dan ben ik weer zon nerd om verwaant terug te kijken en zoiets hebben van Hallo waar kijk jy naar..?! Clown Cool

zo raar is dat toch niet,
Als ik iemand met paadrijkleding zie, kijk ik ook wel even om... Da's echt geen afgunst ofzo.. Tong uitsteken

DebjeDopjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:46

Menino schreef:
DebjeDopje schreef:

zo raar is dat toch niet,
Als ik iemand met paadrijkleding zie, kijk ik ook wel even om... Da's echt geen afgunst ofzo.. Tong uitsteken

nee maar ik bedoel dan van die mensen met een opgetrokke wenkbrouw en de hele tijd na kijken en dan van da gesmoes en wat lachen,, ooh daar kan ik echt niet tegen.. Bloos

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 19:49

Ik ga ook rustig in m'n rijbroek naar de supermarkt.

Yvonne___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 19:50

idd klein boodschappen wel,
lijkt me geen probleeem toch..

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 19:53

Nee daar ben ik veel te ijdel voor. Paardrijden is nooit een hobby van me geweest - ben er daarom ook mee gestopt -en die paardrijbroek maakte het voor mij helemaal verschrikkelijk. Wat een afschuwelijk ding zeg.. Op geen enkele manier modieus te dragen en het zit strontvervelend.. Scheve mond Vandaar dat ik altijd liever in sportbroek reed, gaat prima.

Vind het ook geen gezicht als iemand in paardrijkleren over straat gaat, maar goed: iedereen zelf weten, stoor je vooral niet aan mijn mening. Lachen

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 19:55

Ik ga welis met me paardrijbroek naar de supermarkt, of ff snel naar de kruidvat, stad dan weer net niet!

pattyspeedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:25

Hoi hoi

Jaa ik ga wel eens met mijn rij kleding aan naar de winkels jaa..
ik vind dat er niet gek uitzien ofzoo..

Liefsx

tess51

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:28

Bij ons in het dorp naar de supermarkt of ff snel naar het winkelcentrum doe ik gewoon in mijn rijkleren als ik die aan heb...lekker boeiend...
Maar als ik echt ga winkelen/stadten dan douche ik wel even en kleed ik me om voordat ik wegga.

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:29

Ik woon zowat in mijn rijbroek. Ik heb heel vaak mijn rijbroek aan en ik vind het heerlijk. Het kan mij ook echt niet schelen als mensen mij raar aan kijken als ik door de supermarkt loop in mijn rijbroek. Ik ga zelfs ook wel es een boodschapje doen in de winkelstraat hier, als dat zo uitkomt. Echt shoppen zou ik dan weer niet doen in mijn rijbroek. Als ik na het rijden de deur niet meer uithoef houd ik ook rustig de hele dag mijn rijbroek aan, hihi

gesina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:45

Ga gewoon in rijkleding rustig een boodschap doen,als er werklui een broodje en een pak melk halen voorr de schaft gaan ze toch echt niet eerst naar huis om wat anders aan te trekken.
Als ik me voor elk wissewasje zou moeten omkleden doe ik niets meer heel de dag.
De stad in is wat anders

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 21:19

HAHA raar??
Tuurlijk neit joh1 Ik doe het zelfs heel vaak komen we net van het paard af maar moeten we nog eten kopen en hopla ik sta in de winkel met mijn vieze rijbroek en mijn blubberlaarzewn:D Al die mensen raar kijken e n ik maar lekker doorlopen:P:P

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 21:21

Haha, ik ga wel eens in mijn rijkleding een winkel in Lachen
ze verkopen het toch well? ze willen toch geld verdienen Lachen

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 21:23

Ik vind het ook niet raar hoor Knipoog Als ik naar stal ga, of van stal kom en ik moet nog ff in het winkelcentrum iets halen of in de supermarkt, doe ik dat gewoon in mn rijkleding Lachen
Maar als ik echt de stad in ga om te shoppen kleed ik me wel ff om Knipoog

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 21:25

Dames dames wat een drama allemaal!!

Ben ik nu de enigste jongen, die zowel gewoon boodschappen doe in mijn rijkleding? Als ook tussen de middag (tussen het werk door) Gewoon even de febo in duik of bij een pizzaria ga zitten met mijn collega's? Of ja de mac donalds? Ook hebben we wel eens als we terug komen van concour de vrachtwagen op het parkeer terrein staan en ja, gaan we ook gewoon even snel eten bij de mac donalds tussen door.

Kom op!! Wat ken mij dat nou schelen wat mensen van me denken. Ohh ja en als ik naar de stad moet om een leuke broek op te halen die ik al eerder gezien en gepast heb, bijvoorbeeld. Dan loop ik ook zo de stad in hoor.. Don't give a damn about what some people think.

Ohh ja en als het moet zou ik ook nog met de trein gaan Knipoog Ook vaak zat gedaan in het verleden.

DebjeDopjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 23:00

Redrumfox schreef:
Nee daar ben ik veel te ijdel voor. Paardrijden is nooit een hobby van me geweest - ben er daarom ook mee gestopt -en die paardrijbroek maakte het voor mij helemaal verschrikkelijk. Wat een afschuwelijk ding zeg.. Op geen enkele manier modieus te dragen en het zit strontvervelend.. Scheve mond Vandaar dat ik altijd liever in sportbroek reed, gaat prima.

Vind het ook geen gezicht als iemand in paardrijkleren over straat gaat, maar goed: iedereen zelf weten, stoor je vooral niet aan mijn mening. Lachen

moet een rybroek modieus zijn dan Clown
ja oke ik ga niet in een strontlelijk ding rondlopen maarja dat vind ik dan
ja ik ga ook echt niet shoppe in mn rybroek dan ga ik ff snel douche ff snel mn haar doen en make-up benk weer zo'n 2 á 3 uur kwijt Vork en klaar is Deborha en moeders die hemaal gek word van het wachten Bloos
Laatst bijgewerkt door DebjeDopje op 28-10-08 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 23:01

ik snap ook niet zo goed, wat het nou weer uitmaakt wat allerlei onbekende mensen van je denken Verward

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 23:03

Als het een sjieke winkel is dus absoluut nier maar de Super en dat soort winkels loop ik wel ff in mijn rijkleren binnen.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 23:21

Go Navidad!!

Redrumfox, wat moet ik me voorstellen bij 'paardrijden is al nooit echt een hobby geweest'?
- moet je Westernrijden, haha, kan je in spijkerbroek!