Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
DebjeDopje schreef:haha ben laatst wel in mn rijkleren naar de stad geweest (oss) was alleen voor mn telefoon daarnietvan,
maar dan zie je iedereen kei wazig kijken en dan ben ik weer zon nerd om verwaant terug te kijken en zoiets hebben van Hallo waar kijk jy naar..?!![]()
Menino schreef:DebjeDopje schreef:haha ben laatst wel in mn rijkleren naar de stad geweest (oss) was alleen voor mn telefoon daarnietvan,
maar dan zie je iedereen kei wazig kijken en dan ben ik weer zon nerd om verwaant terug te kijken en zoiets hebben van Hallo waar kijk jy naar..?!![]()
zo raar is dat toch niet,
Als ik iemand met paadrijkleding zie, kijk ik ook wel even om... Da's echt geen afgunst ofzo..
Redrumfox schreef:Nee daar ben ik veel te ijdel voor. Paardrijden is nooit een hobby van me geweest - ben er daarom ook mee gestopt -en die paardrijbroek maakte het voor mij helemaal verschrikkelijk. Wat een afschuwelijk ding zeg.. Op geen enkele manier modieus te dragen en het zit strontvervelend..Vandaar dat ik altijd liever in sportbroek reed, gaat prima.
Vind het ook geen gezicht als iemand in paardrijkleren over straat gaat, maar goed: iedereen zelf weten, stoor je vooral niet aan mijn mening.