Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tinkert schreef:De tutfieper is vast ook degene die op het tentenkamp van Hyporama in vol ornaat verschijnt, luxe rijbroek, leren laarzen incl sporen
hippe Anky polo shirt en shanel tasje. Keek mijn ogen uit, niet naar de aanbiedingen maar naar de bezoekers.
tinkert schreef:De tutfieper is vast ook degene die op het tentenkamp van Hyporama in vol ornaat verschijnt, luxe rijbroek, leren laarzen incl sporen
hippe Anky polo shirt en shanel tasje. Keek mijn ogen uit, niet naar de aanbiedingen maar naar de bezoekers.
Kymalin schreef:tinkert schreef:De tutfieper is vast ook degene die op het tentenkamp van Hyporama in vol ornaat verschijnt, luxe rijbroek, leren laarzen incl sporen
Een luxe rijbroek... wat moet ik me daarbij voorstellen? Eentje met ingebouwde verwarming en airbags??
Bonita_Bon schreef:Vind het begin van het stukje erg amusant maar gaandeweg lijkt het meer op een haatcampagne en dat is jammer. Natuurlijk herken ik een hoop en dat is hilarisch, want ik zie het zo voor me.
Je kunt erg leuk schrijven en vooral de eerste helft is erg pakkend (daarna werd het voor mij als lezer iets te klagerig sorry)
Succes nog
suleilitha schreef:Zwerte, jij kunt goed lezen