''t'is weer is een vosse merrie''

Vosse merrie's worden vaak bestempeld als lastige paarden... why??
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

hempy schreef:...*knip*...rijdt ijzerloos en onderhoud de hoeven zelf, heb ze dag en nacht buiten staan met een schuilstal...*knip*...ook voer ik geen brok [ tenzij blijkt dat er iets extra's in moet ]...

Speedster schreef:Nou, 3 posts van mijn kant in een topic van inmiddels al 6 pagina's, waarin ik echt niet fel reageer oid, zou ik niet "constant commentaar" willen noemen.
.Speedster schreef:Nu durf ik dus niks meer te posten...![]()
Is allemaal niet aanvallend bedoeld hoor, sorry als je het wel zo opvat. Ik zal mijn mond verder houden.
@Detour: dat weet ik en daar ben ik ook geen voorstander van. Ik wist niet dat mijn posts er zo uitsprongen, ik maak slechts een paar opmerkingen hier (zonder me op te winden of wat dan ook)...
detour schreef:Feel free, tuurlijk mag je reageren, bokt is toch vrij democratisch?..

) én omdat ze beter loopt onder een boomlooszadel. En een boomlooszadel kopen van $1400,- lijkt me geen gevalletje van zuinigheid

Citaat:Wat ík een verkeerde hype vind is het omknopen van springschoenen bij elk huistuin- en keukenpaard, in de meest gekke kleurtjes "omdat iedereen het doet, en het dus wel goed zal zijn." Of Anky te imiteren met haar diep en rond want "Ze haalt er goud mee, dus het zal wel goed zijn." Past je zadel niet? Gooi er een bontje onder, dat doet toch ook iedereen? Om maar fijn door te generaliseren
Jammer dat je dáár niks over schrijft.
.
natuurlijk!
over het hoofd zien en elke letter serieus nemen, wat niet de bedoeling was......
,..je profiel is ook erg vermakkelijk,..uhm majesteit
.