[VOLG] Het tij keren, kan dat?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

stoer

Re: [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 23:50

Leven als Callas in Frankrijk wil toch iedereen haha. Leuk gevonden!

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-25 01:10

Ik vind het ook een gave titel, ik denk wel dat dat hem wordt, dank je Balance!

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 05:39

Leuk, ik voel me vereerd en ga zeker mee naar deel twee ;)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 07:47

Kan alleen maar beamen dat die titel ook gewoon klopt, wat zou je als paard meer willen.. eindeloze velden vol wilde bloemen en wijdse uitzichten op de Pyrreneeën.. ;)
Afbeelding

Afbeelding

Edit: misschien wel tof om er dan 'Leven zoals Callas en co (en Mo ;) ) in Frankrijk'

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-25 13:37

O wat een gave foto's! Fijne herinneringen, Kaat. Tijd dat je weer komt! Er moet nog een logeerappartementje af ;-)

Lieve mensen, ik weet niet of er nog een blz 500 komt of dat dit de laatste post is in dit megageweldige topic, maar het nieuwe topic is aangemaakt: [BEU] [VOLG] Leven als Callas in Frankrijk! Mo & Co in: Het tij keren deel 2

Van alle suggestie dit samengevoegd! Dank! Ik hoop natuurlijk dat jullie allemaal weer gaan meelezen en meepraten! In dit nieuwe topic zal ik wat vaker foto's en updates plaatsen omdat dat topic over ons leven gaat en ik het in het huidige topic niet zo passend vond, omdat dat een paardenpraat topic was, dat al veel te veel over niet paarden ging, en om daar dan foto's van verbouwingen te plaatsen enzo.

Dus nieuw topic nieuwe kansen om jullie nog meer te verwennen met Foto's en filmpjes van ons rare gedoetje hier.

Iedereen die me ooit van goede raad heeft voorzien, thanks! oftewel merci, het heeft allemaal geholpen in alle denkprocessen die er door mijn hoofd gaan en heb ik niet meteen jullie raad opgevolgd, dan heeft het wel geholpen om dingen in een ander licht te bezien.

Voor alle modjes hier, superdank alles in goede banen geleid te hebben, en ik hoop dat ons vaste Modje Balance weer meegaat naar het nieuwe topic!

Ik hoop jullie allemaal weer te zien in het nieuwe topic. Laat even weten in dat topic daar weten dat je daar bent aangeland. Tot gauws!

MoriMann

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 21:15

Ik zeg weinig, want als ik niets toe te voegen heb, hou ik me liever stil, maar lees nog steeds graag mee. Ik ga mijn meeleessteen meeverhuizen naar het nieuwe topic :)

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-25 21:17

Hi MoriMann, leuk dat je nog steeds meeleest! En leuk dat je meeverhuist. Tot daar!

Beckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 23:04

Voor mij geldt eigenlijk hetzelfde. Ik ben niet zo'n poster van berichten :o , maar volg jullie avonturen nog steeds met plezier en zal dat zeker blijven doen.

Ik ben inmiddels zelfs franse les aan het volgen, voor het geval dat we toch eens voor langere tijd in Frankrijk mochten terechtkomen :')

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-25 00:21

Salut Beckie, c'est bon que tu suives des cours de français ! C'est une langue magnifique !

En leuk dat je blijft volgen en ik hoop dat je ooit een bakkie komt doen als je voor langere tijd in Frankrijk terechtgekomen bent.

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 01:29

Ook ik post niet veel maar verhuis met je mee. Ik volg je dagelijks.
Tot in het nieuwe topic.

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-25 10:31

Goedemorgen Otti! Nou wat leuk dan dat er zoveel mensen meegaan. Supergezellig, ik zie je misschien daar dan wel weer!

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 14:51

Prachtige fotos van de uil zeg!!

Ook hele mooie fotos van Frankrijk zelf, het is een prachtig gebied waar je woont , Mo!

Ik ga ook weer mee verhuizen! Op naar deel 2

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-25 15:00

Hi Astrid, ach dat uiltje was zo sneu. Het is niet te zien op de opname, maar er zat een film van roet over zijn oogbollen. Erg naar om te zien. Maar ja, ik denk dat dat wel overgaat als hij veel knippert. Meneer den Uil van vroeger de Fabeltjeskrant kon goed knipogen. Maar het was echt superbijzonder. Ik wil nu graag iets op de pijp hebben dat het niet meer kan gebeuren. Maar er schijnen problemen te zijn om op dat dak daar te kunnen ladderen, dus ik moet geduld hebben.

En ik geloof dat ieder land heel mooie dingen heeft. Maar we voelen ons inderdaad heel erg bevoorrecht hier!

Maar tof dat je mee gaat! Tot daar!

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 16:34

Kaatastrof schreef:
Kan alleen maar beamen dat die titel ook gewoon klopt, wat zou je als paard meer willen.. eindeloze velden vol wilde bloemen en wijdse uitzichten op de Pyrreneeën.. ;)
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Edit: misschien wel tof om er dan 'Leven zoals Callas en co (en Mo ;) ) in Frankrijk'

Ik zag je reactie op de vorige pagina en herkende je naam. Volgens mij volg ik je op Insta. Wat leuk dat je via Bokt zo hier terecht gekomen bent.

Ik ben nog bezig met bijlezen, maar als het allemaal zo snel gaat, ben ik er zeker bij in topic 2!

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-25 17:10

Hi Furts, wat leuk dat je Kaat al kent en tof dat je blijft volgen. Ik heb me ingeschreven op je YT kanaal en zag je filmpje van 2 jaar geleden van de blauwe plek na de trap op je knie. Tjemig, meid wat een verschrikkelijke klap is dat geweest! Je bent gewoon zwart van je dij tot je kuit! Heftig.

LOL, leuk hè paardrijden, hahaha, dat vroegen ze aan mij in het ziekenhuis toen ik met mijn dubbelgebroken geopereerde been lag...

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 21:07