Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Avalanche schreef:Ik ben van de Jazzzo leuk en zo lief
en super speels ook
![]()
Ferro hou ik ook van. Krack niet, die vind ik saaimaar dat ben ik
apollootje schreef:Dag dames,
Ik meld mij ook weer terug!
Wij hebben nog verschillende projectjes lopen als aan/verkoop.
Wij moeten eerst nog onze Epony verkopen, type sport en een totale mismatch met mijn vriend.
En dan willen wij ook rustig opzoek gaan naar een lieve grote stevige topbrave koudbloed oid. Voor mijn schoonzusje met zeer beperkt zicht, dus relaxed karakter is echt belangrijk.
Mocht iemand iets weten…
En nog een vraagje, wellicht overwegen wij nog een jaarling aan te schaffen. Is advies dan ook iets van een keuring?
Gefeliciteerd aan de nieuwe goed gekeurde toppers! Succes voor die wie nog gekeurd moet worden… Spannend!
apollootje schreef:Dag dames,
Ik meld mij ook weer terug!
Wij hebben nog verschillende projectjes lopen als aan/verkoop.
Wij moeten eerst nog onze Epony verkopen, type sport en een totale mismatch met mijn vriend.
En dan willen wij ook rustig opzoek gaan naar een lieve grote stevige topbrave koudbloed oid. Voor mijn schoonzusje met zeer beperkt zicht, dus relaxed karakter is echt belangrijk.
Mocht iemand iets weten…
En nog een vraagje, wellicht overwegen wij nog een jaarling aan te schaffen. Is advies dan ook iets van een keuring?
Gefeliciteerd aan de nieuwe goed gekeurde toppers! Succes voor die wie nog gekeurd moet worden… Spannend!
Ineke2 schreef:Het is mij niet gegund lijkt wel. Een paar weken geleden zou ik gaan kijken naar een ruin. Het was woensdagavond en de verkoper zei dat ik zondag langs kon komen. Zaterdagavond kreeg ik te horen dat hij verkocht was.
Vanmorgen was er een paard online geplaatst met filmpje. Heb ik gelijk voor vanmiddag een kijkafspraak gemaakt. Krijg ik net bericht: Hij is ongezien verkocht
Ineke2 schreef:Het is mij niet gegund lijkt wel. Een paar weken geleden zou ik gaan kijken naar een ruin. Het was woensdagavond en de verkoper zei dat ik zondag langs kon komen. Zaterdagavond kreeg ik te horen dat hij verkocht was.
Vanmorgen was er een paard online geplaatst met filmpje. Heb ik gelijk voor vanmiddag een kijkafspraak gemaakt. Krijg ik net bericht: Hij is ongezien verkocht
c_alsemgeest schreef:Ik kreeg nog wat pb's over het paard van die vriendin van mij die aansloot op een paar zoekers. Maar hij is verkocht. (De lieve Z2 Carlton hill voor een hele mooie prijs ivm bemerking).
Hij is inmiddels bij een nieuw baasje, koper blij, vriendin ook blij... want ze had er echt heel veel moeite mee om die lieverd weg te doen en dit voelde van alle kanten als een hele fijne match en een fijn plekje waar hij ook lekker op het land kan staan naast het rijden.
Zonnebloem92 schreef:Ineke2 schreef:Het is mij niet gegund lijkt wel. Een paar weken geleden zou ik gaan kijken naar een ruin. Het was woensdagavond en de verkoper zei dat ik zondag langs kon komen. Zaterdagavond kreeg ik te horen dat hij verkocht was.
Ah balen joh. Kun je zelf idd geen oproep plaatsen of zelf stallen benaderen?
Ineke2 schreef:Veel mensen lezen niet en dan krijg ik veel aangeboden wat helemaal niet passend is. Mijn instructrice kijkt al mee, die heeft best wel een netwerk.
Morgen ga ik kijken bij een jonge merrie. Eigenlijk te jong en nog niet gereden. Maar wel braaf en nuchter wordt gezegd.
Vrijdag heb ik nog een afspraak staan voor een merrie, maar wel op 2 uur rijden. Dus ik hoop dat ze het waard is![]()
Daarnaast heeft de verkoper al laten weten dat ze het te ver vindt om de merrie te brengen mocht ik de merrie willen kopen dus zal ik vervoer moeten gaan vinden. Maar goed eerst maar eens zien of ze er nog zijn als ik ga kijken
Ineke2 schreef:Ik onderschat mezelf eigenlijk en bij die afstamming denk ik slik, gaat dat wel…
Ik gebruik zeker in de modder ofzo mijn paard ook zodat ik niet uitglij.
Je hebt wel gelijk dat het fijner is als ze zelf wat gevoeliger zijn zodat ik juist stiller kan zitten en mezelf daardoor juist beter in balans hou. Immers hoe meer ik moet doen, hoe meer / eerder ik weer uit balans ben.
Overigens is een keer schrikken natuurlijk geen probleem. Het blijven paarden. Maar dan niet ongecontroleerd gaan rennen of rodeo. Dat kan ik niet erg waarderen.