Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nynke1 schreef:Die Facet vind ik qua beweging absoluut niet apart en ook nog niet zadelmak dus dan zou ik die gok al helemaal niet nemen. Het paard zelf spreekt me ook niet aan.
Enige advies wat ik je kan geven is: gewoon heen gaan vrijdag en de paarden die binnen je budget vallen uitproberen, indien mogelijk natuurlijk.
En anders ook even BK bellen, die hebben veel meer staan dan wat op hun site staat. Dus misschien hebben hun nog wat interessants voor je staan.
Marus schreef:Dit lijkt me een leuke allrounder voor iemand die een kleintje zoekt
http://www.bokt.nl/markt/ad/109886/prac ... ie-te-koop
xSOULSISTER schreef:Nynke1 schreef:Die Facet vind ik qua beweging absoluut niet apart en ook nog niet zadelmak dus dan zou ik die gok al helemaal niet nemen. Het paard zelf spreekt me ook niet aan.
Enige advies wat ik je kan geven is: gewoon heen gaan vrijdag en de paarden die binnen je budget vallen uitproberen, indien mogelijk natuurlijk.
En anders ook even BK bellen, die hebben veel meer staan dan wat op hun site staat. Dus misschien hebben hun nog wat interessants voor je staan.
Hij sprak mij wel meteen aan, maar dat is ieder voor zich denk ik.
Ik vind het wel heel moeilijk om er doorheen te kijken, kan totaal niet zien of het leuk zou zijn onder het zadel
Hoor net dat het vrijdag waarschijnlijk niet door kan gaan, m'n opa word geopereerd en ben er toch wel graag bij als die wakker word..
Nynke1 schreef:Die Facet vind ik qua beweging absoluut niet apart en ook nog niet zadelmak dus dan zou ik die gok al helemaal niet nemen. Het paard zelf spreekt me ook niet aan.