Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
assebassie schreef:Wat een geluk voor dat dier dat jullie hem gezien hebben en actie ondernomen, wat een verhaal zeg.
En dan vind ik Frankrijk toch geen leuk land als ik hoor hoe ze met hun dieren omgaan, echt heel erg. Hoewel dat helaas in elk land voor komt. Mensen kunnen zo harteloos zijn.
Tinka schreef:Wat een gedoe Mo, blij dat ie weer bij zijn baasjes is. Wel stom dat ze een blinde hond maar rond laten dwalen.
balance schreef:Filmpje gezien. Wat een noodweer zeg!
Het uitzicht blijft prachtig![]()
De hond ziet er verder goed verzorgd uit zo te zien.
We onderschatten hoe honden met verkeer omgaan soms. Net als met landbouw werktuigen. Kijk maar naar honden die bij boeren loslopen op het erf.
Langs een drukke weg lopen is op. zijn zachtst gezegd onhandig natuurlijk.
Hond is inderdaad bij de verkeerde mensen terecht gekomen. Hij is werkloos en compenseert dat met aan de wandel gaan.
Mijn vader noemde me vroeger altijd ‘hondenmepper’. Honden vangen en terug naar huis brengen. Waaronder ruwharige fox Timmy. Baasje was eigenlijk helemaal niet blij als ik hem weer terug kwam brengen.
TinkerTreas schreef:Echt heel sneu, die hond. Dat je een (zo goed als) blinde hond gewoon zo laat lopen, onvoorstelbaar.
Ik moest wel even lachen om de kat die Zozo aan het plagen was, terwijl hij aan het eten was in de bench![]()
Wij hebben ook een rooie en die is ook zo
TinkerTreas schreef:Mijn hond is een kruising jachthond met Duitse herder. Maar de herder genen is ze ergens onderweg verloren![]()
Ze heeft wel de oren van een herder, maar alleen kwa uiterlijk haha.
Maar goed, het is de liefste hond die we ons maar kunnen wensen. Dus dan nemen we die bananen in haar oren maar voor lief.
Jullie hebben ook wel veel meer grond dan dat wij gaan kopen, dus dat scheelt kwa afzetten natuurlijk wel.