Wat een grote aantallen kraanvogels. Prachtig om te zien. Leuk filmpje weer en mooi om de scharrelvarkens te zien. Hier hadden wij zondag ook een prachtige dag met hoge temperaturen van 15 graden.
Monique1963
Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-24 13:14
Hi Fleuribelle, dank je! Het was een magische belevenis. Het is zo maf, je hoort ze in de lucht, maar ziet ze niet. En ineens verschijnt er een lange lange streep van een enorm wijde V en dan kun je ze individueel gaan onderscheiden en dan cirkelen ze in een grote halve cirkel tegen de wind in en gaan ze landen met die maffe poten als landingsgestel al uitgehangen, heel erg bijzonder. Ik denk dat we volgend jaar weer hier naar toe gaan. Het is maar een maand ongeveer dat dit zo is en zoveel als gisteren is ook niet elke dag.
Ik vind het ook een fijne ontwikkeling dat vleesdieren lekker mogen vrij leven tot ze dan de worst in moeten. Ik zou nog het liefst hebben, dat ze dan op het bedrijf zelf geslacht zouden worden. Dat is dan wel het mooist. Ik hoop dat dat ook nog ontwikkeld gaat worden, (liefst hoop ik natuurlijk dat het steeds minder nodig is) maar goed, dit is al heel fijn. Dit is het derde bedrijf binnen een paar weken dat we gezien hebben op onze tochtjes. Ook zwarte varkens, die zijn groooooot! Er lag hier trouwens wel een dood varken in het land, maar goed. De andere varkens gingen hem niet opeten of zo.
Dank je! Er zijn ook kraanvogelplekken die dichter bij jou toekomstige huis liggen, nog wel een eind rijden, maar dichterbij dan de Pyreneeën. Wie weet ga je er ooit heen!
Hoi allemaal! Ik ben Eef,een vriendin van Mo! Ze heeft mij gevraagd jullie even te laten weten dat ze zaterdag weer op bokt is! Ze krijgt wel meldingen,maar kan er niet op! Ze heeft het gezellig! Groetjes van mij!!Eefje
Jet
Geplaatst: 28-11-24 09:56
Hoi Eef, dank je voor het melden. Als we niet zouden weten dat ze niet op Bokt kan, zouden we wel gaan denken dat er iets mis is.
Hi all, dank Eefje dat je even bijsprong, dank iedereen voor de felicitaties. Ik ben weer thuis, eerder dan verwacht, ik zou vanavond pas terugkomen van 3 dagen logeren bij een vriendin en heb met haar een spa-dag gedaan. Maar ik kon wel mail van bokt krijgen maar er niet op omdat er iets met hun firewall was. Dus ben er nu weer, 61 inmiddels, brrr. Tot weers Mo