Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marus schreef:Dat zijn geen gekke bedragen! natasje ken ik zo niet, heeft ze ook n site?
Faline schreef:Nee, Champ was helemaal niet te koop. Hun bemiddelaars vanuit NL hebben contact met mij opgenomen naar aanleiding van zijn dekadvertentie. In de eerste instantie was mijn antwoord ook resoluut 'nee' toen ze vroegen of hij te koop was, maar ze belden ongeveer een week later nog een keer. Inmiddels had mn vader, handelsman in hart en nieren, toen al tegen mij gezegd dat ik de volgende keer moest gaan vragen wat ze dan bodenDus zo is het balletje gaan rollen.
T blijft toch echt apart een paard te verkopen waarmee je nog midden in de trainingen zit en allerlei plannen had. Zo kwam afgelopen week nog een op maat gemaakte singel voor hem binnen die ik dus ergens begin december voor dit hele verhaal al had besteldHopelijk past dit korte singeltje mn andere pony ook als ze niet meer drachtig is
Pletje123 schreef:Tjonge dit is ook watIk ben om me heen aan het kijken voor een leuke merrie. Moeten nog even wachten met de aanschaf, maar kijken op internet kan altijd
Had ik een leuke merrie gezien.. moest wel tussen de 8 en 10 duizend kosten. Prima. Laat ik Google erop los, blijkt dat dier niet eens sterwaardig te zijn
De verkoper beweerde niet te weten dat ze naar de keuring was geweest..