Tienus je bent echt een held! Denk niet dat je het bokt-bloemetje krijgt als we je nomineren, maar jij bent voor mij echt 1000 digitale bokt-bloemetjes waard hoor!
Ik schrik wel even van je samenvatting, de topictitels laten 'mooi' de escalatie zien in een paar jaar tijd. Ik vind het werkelijk verschrikkelijk... Ik ben echt stiekem zo blij dat ik geen paarden meet heb, en in het centrum van het durp woon, en ik leef intens mee met iedereen die dagelijks in deze oliebol zit. Lijkt me verschrikkelijk, en respect voor jullie allemaal!

Ergens kriebelt het bij mij nog wel, maar ik wil/durf op deze manier geen paard meer te houden.
Ik werd in mijn vriendengroep steeds een beetje beschuldigd van het Roodkapje syndroom, mensen deden er lacherig over dat ik zei dat ik niet meer naar Wateren durfde met oud en nieuw, maar zo langzamerhand valt bij hen het kwartje ook. Moet dan echt op mijn tong bijten om niet heel de tijd "I told you so!" te gaan lopen roepen.
In onze vriendengroep van 11 woont het gros in de randstad, en die komen domweg niet met het nieuws in aanraking daar, ofzo. Of alleen met de landelijke media die nog heel hard oeh en aah roepen. Ondertussen begint het ze te dagen (helaas helaas).