balance schreef:Ik denk te zien dat ze ook last heeft van haar schouder, het komt niet alleen vanuit het been. Maar ik ben momenteel best moe dus ik zal me misschien vergissen.
Dat zou goed kunnen dat je dat goed ziet. Ik merk aan mezelf dat ik spierpijn krijg op plek 2 als ik op plek 1 pijn heb en onbewust kennelijk ontlast.
Tinka schreef:Ik zou de jambette ook niet met haar goede been doen, want dan moet ze juist haar slechte been volop belasten, lijkt mij ook niet goed.
Je zou misschien wel wat wortelgym kunnen doen, dus buigen naar tussen de benen en opzij. Dan buigt ze voornamelijk haar hals, en blijft ze met beide benen op de grond. Ook buikspieren trainen door kriebelen/knijpen onder de buik/borst, zeg maar net achter het voorbeen.
O wat een grappig woord wortelgym! Geweldig. Goede tip wat je zegt ja over gewicht op haar RV. Buigen tussen haar benen door heb ik haar ook geleerd, als ik aan de gang ga, ga ik alles weer ophalen. Pff net als met de hondentraining, het is wel erg ver weggezakt.