Charaz, leuk is hij he
echt een bolletje fluf
Vavane, hahaha
Ik vind hem nu niet echt zijn mooiste zelf. Half in het winterhaar en zo onhandig
Hij begint wel weer steeds mooier te worden, hij wordt steeds meer een paardje
Pien, prachtig zijn ze zeker! Aurora geeft hele mooie en fijne veulens
Nadir, echt genieten he... Er zijn nog 3 merries drachtig, wordt straks een geweldig uitzicht
Lukasje, dank je wel!!
Journee, klopt hij begint wat volwassen te worden, zeker in zn koppie
Elisa, die oogjes zijn ook zo mooi helder blauw
en dan tweekleurige manen, echt prachtig
Aurora zie ik met de dag dikker worden, zo fijn!
Rory heeft mega stelten vooral, ze ziet er ook ouder uit dan pas een paar dagen, nu al een spierbonkje
Pien, dat zou heel goed kunnen en logisch zijn, Aurora heeft altijd moeten overleven op veel te weinig voedingsstoffen en daarmee zelfs veulens groot moeten brengen. Dus alles wat ze binnenkreeg moest ze direct gebruiken en opslaan om te overleven. Het is ook heel knap dat ze zo snel zoveel dikker is geworden al, zal nu alleen maar beter worden! Gun ik haar van harte, hoewel het dan wel oppassen wordt ja
Elisa, voor die tijd denk ik al, ze trekt zo snel bij, zo fijn!
Nog maar wat spam dan dames? Kan geen genoeg van haar krijgen, ze is zo leuk en knap
6 dagen oud, zou ik haar niet geven eigenlijk. Zeker naast het IJs ventje
Aurora heeft qua mensen een terugval, had ik ook wel verwacht. Ik mag haar niet meer aanraken en Rory eigenlijk ook niet. Is denk ik een fase, ze ontspant elke dag al ietsje meer, heeft tijd nodig.
Rory is super nuchter. Die komt steeds even voorzichtig kijken en ruiken, probeert met het IJsje te spelen en heeft de grootste lol. Gaat ook al aardig ver en zelfstandig weg op ontdekking.
Ze heeft sinds vandaag een halstertje om, moest het voorzichtig doen voor moeders maar goed gelukt, Rory is heel nieuwsgierig dus deed direct haar neus erin. Nog nooit zo makkelijk een halster om kunnen doen bij een veulen

Wat een stelten

Nog maar een beetje spam van grote broer ook
Hij groeit enorm snel