Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lieser schreef:Lizenlotte schreef:Maar je gaat toch geen 2e paard kopen omdat een ander een mening over jullie heeft?? Wat is dat nou voor onzin. Of gaan die betweters/bemoeials de kosten voor dat 2e paard voor je betalen? Vast niet. Laat ze een andere Hobby zoeken zeg dan commentaar op jou te hebben..
Nou ja, volgens die mensen zouden we een ánder (groter) paard moeten kopen. Maar wij willen ons huidige paard niet wegdoen/verkopen. En dan betekent een ander paard dus dat er eentje bij komt.
Ik denk dat het me vooral raakt omdat ik zelf vanaf het begin heb getwijfeld of het paard niet te klein was voor mij (of ik te lang voor het paard).
denisesilver schreef:Vraag ze of ze je willen sponsoren voor een groter paard![]()
Nee, te lang vind ik je zeker niet. Ik heb het idee dat het rijden van die "kalven" iets is van de laatste paar jaren. In de fokkerij is ook niemand meer gelukkig met een paard van 1,65. Dat moet minimaal 1,70 zijn. En waarom? Je komt er met moeite de bocht mee door
Lieser schreef:Ze is 11, dus wel uitgegroeid helaas![]()
Op haar 3e bij de Feldtest is ze voor het laatst officieel gemeten, toen was ze 1m53. Komende dinsdag wordt ze dus opnieuw gemeten (niet omdat wij hier speciaal iemand voor hebben laten komen hoor, we haken aan bij iemand die een officiële meting van haar paard nodig had).
Maar het beeld zou inderdaad best kunnen vertekenen omdat ze vrij compact (kort) is.
Belker schreef:Lieser schreef:Ze is 11, dus wel uitgegroeid helaas![]()
Op haar 3e bij de Feldtest is ze voor het laatst officieel gemeten, toen was ze 1m53. Komende dinsdag wordt ze dus opnieuw gemeten (niet omdat wij hier speciaal iemand voor hebben laten komen hoor, we haken aan bij iemand die een officiële meting van haar paard nodig had).
Maar het beeld zou inderdaad best kunnen vertekenen omdat ze vrij compact (kort) is.
Liesel, de meeste mensen kijken met rijpaard ogen. Mijn beste en fijnste pony was een new forest pony van 1.39. Dat gaf hetzelfde beeld en ik heb nog altijd spijt dat ik haar om die reden voor weggedaan heb. Wat een werelds ponietje was dat.
Nu maakt het mij niet meer uit. Fiesta is 1.58, ons jonkie 1.50 en ik zie wel hoe dat gaat passen. Lat een ander je plezier niet bederven, het is simpel, iedereen heeft een mening dus ergens of bij iemand doe je het niet goed.