Dat zou je wel willen hè Fortitude
Dat zou wel weer heel veel pagina's vermaak opleveren maar er zijn grenzen
Headless horse i.p.v. headless horseman
Ik heb Skyla wel geïnstrueerd dat ze vanavond met de volle maan en een mooi weekend voor de boeg heel goed kan bevallen Ponytante dus wie weet...
Ik vond haar er vandaag ook wel weer uitstekend drachtig uitzien
Ja ze doet vandaag goed haar best om er drachtig uit te zien Monique1963!
Ik had ook wel het idee dat ze ronder wordt Art_Ificious. Mijn collega viel het ook al op dat ze nu wel wat hoopvoller toont qua buik. De kling vind ik best lastig want die is sowieso wel wat veranderderlijk bij Skyla maar je zou goed gelijk kunnen hebben.
Leuk om te horen Mendi, ik hoop het echt!
Dat kan ik me ook voorstellen Poekkie, ik zie nu wel verschil (maar ik zie haar ook live natuurlijk) maar morgen kan het wel ineens weer heel anders zijn, dat zou me ook niet verbazen Skyla kennende
Ik weet niet of dit de eerste dracht van Skyla is Monique1963, ik weet verder niks over haar verleden. Maar gezien haar strakke, slanke lijntje en haar jeugdige gedrag vermoed ik dat dit haar eerste veulen zou moeten zijn. Maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet...
Zo lijkt het vandaag wel hè imaudy! Hopelijk blijft Skyla dit nu vasthouden want dit geeft wel weer wat hoop!
Jammer van de datum Melzazu maar wel gezellig dat je in team veulen blijft!
Dat kan dus ook nog RanjaRietje, zo zie je maar dat echt elk paard anders is daarin. Ik voelde wel wat bijzondere bewegingen maar niet echt krachtig, niet duidelijk genoeg om echt uitsluitsel te geven voor mijn gevoel. Maar dat hoeft dus ook niet alles te zeggen, fijn om te weten!
Uitstekend buikje aan het eind van de middag, wat ver ingezoomd want in stond bij de kudde in de paddock:

Uier vanavond: