Wie zoeken hier nu allemaal nog en wat zoeken jullie ook alweer?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ketly schreef:Wauw, echt een hele gave!
Ketly schreef:Wauw, echt een hele gave!![]()
agesus schreef:Die dan ook je Arabier gezelschap kan houden? Dat zou fijn zijn!Ben nog steeds op zoek naar een grote D of E pony voor mezelf. Voornamelijk om mee het bos in te gaan.
Tussen de 4 en 10 jaar. Braaf en verkeersmak. Na het overlijden van mijn oude paard, staat mijn arabier alleen. Dit vind ik niet langer kunnen, maar ik ga nu ook niet actief op zoek.
Gelukkig hoorde ik vanochtend, dat ik een paard kan lenen. Een wat ouder paard, waar ik ook nog op kan rijden. Dus dat doe ik eerst maar. Kijk ik later wel verder.
SandravdB schreef:Wordt denk ik schimmel of niet?
Marlies1 schreef:Ik ben ook nog steeds op zoek, maar vanwege de corona-maatregelen geen bezichtigingen meer gepland staan. Mocht ik iets tegen komen dat precies lijkt te zijn wat ik zoek dan ga ik misschien wel kijken.
Ik zoek een brave, ongecompliceerde ruin, 8-15 jaar, maximaal 1.70 meter, met dressuurwedstrijdervaring en ervaring met buitenritten.
Britt_xxx schreef:Ik ben ook nog op zoek, al staat alles helemaal on hold nu. Vanwege corona, maar ook nog steeds geen stal dus ja. Geen haast met zoeken.
Heel kort; zoek een bomproof pony (breed gebouwd, max 1.50) voor buitenritjes.
agesus schreef:Ben nog steeds op zoek naar een grote D of E pony voor mezelf. Voornamelijk om mee het bos in te gaan.
Tussen de 4 en 10 jaar. Braaf en verkeersmak. Na het overlijden van mijn oude paard, staat mijn arabier alleen. Dit vind ik niet langer kunnen, maar ik ga nu ook niet actief op zoek.
Gelukkig hoorde ik vanochtend, dat ik een paard kan lenen. Een wat ouder paard, waar ik ook nog op kan rijden. Dus dat doe ik eerst maar. Kijk ik later wel verder.
Elin_ schreef:agesus schreef:Ben nog steeds op zoek naar een grote D of E pony voor mezelf. Voornamelijk om mee het bos in te gaan.
Ik weet een leuke! Heb je een pb gestuurd.
Mistral 94 weet wel welke. De vos merrie die ik gereden heb.. zo'n schatje!
Elin_ schreef:Britt_xxx schreef:Ik ben ook nog op zoek, al staat alles helemaal on hold nu. Vanwege corona, maar ook nog steeds geen stal dus ja. Geen haast met zoeken.
Heel kort; zoek een bomproof pony (breed gebouwd, max 1.50) voor buitenritjes.
Welke regio /budget zoek je?
Elin_ schreef:Je zoekt een stevig paard Britt? Die vos waar ik het over heb is een volbloed, dus niet stevig. Wel super leuk braaf lief en werkwillig.
Britt_xxx schreef:Elin_ schreef:Je zoekt een stevig paard Britt? Die vos waar ik het over heb is een volbloed, dus niet stevig. Wel super leuk braaf lief en werkwillig.
Ik ben zelf 1.65 en 64 kg, dus ik moet er leuk op passen! Ik ben op zoek naar een iets kleiner paard ivm mijn spierziekte, dus dan kom je al snel op de iets stevigere pony's uit. Ik weet niet hoe groot de vos is?