Ja klopt, onder het zadel zijn ze wat minder ruim. Vader is 155. Dus best aan de maat. Joy gaat daar overheen als ze zo doorgaat
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb ook een zelfgefokte uit de L jaargang en ik ga wel keuren. Ondanks dat de moeder spijkerhard en prok was, de oma prok, der overgrootoma prok en al de zussen van de moeder ook. En de vader ook........Deempjexxx schreef:Kamea is ook niet röntgen gekeurd, maar ze is wel klinisch gekeurd. Dit omdat ik geen goud met het paard hoef te winnen, maar het voor mij gewoon een hobby is. Röntgen foto`s kunnen op de dag dat je je paard laat keuren helemaal goed zijn, en een maand later lopen ze kreupel.. tja dan toch wat over het hoofd gezien meestal..
En ik zeg maar altijd zo.. wat niet weet wat niet deert
Dat is een vrij beroep waarbij mij teveel bagger tussen zit
Toen het eenmaal licht was gewoon weer gepakt en meegenomen. Ook daarmee niks aan het handje!

Van wat ik weet is goed te doen, mits je het paard een beetje in vorm houd en goed voert (dus zo min mogelijk suiker et cetera). Maar pin me er niet op vast

Dat helpt volgens mij bij het afbreken van suiker.
Al had ik niets anders van jou verwacht hoor. 
Hij is enkel het kleurtje vergeten meegeven...
Maar dat maakt Joy er niet minder knap op! 

De lucht op de foto is ook prachtig!
Super ook van je paardje dat ze zo braaf blijft met de andere paarden erbij!
En dan voor de eerste keer op haar rug gezeten met een zadel!
Aliaa bleef netjes staan terwijl er aan de beugels geprutst werd om deze op mijn lengte te zetten. En dan enkele rondjes gestapt, met mijn moeder die Aliaa leidt (want mijn stuur werkt nog niet helemaal, al lijkt Aliaa het principe ervan te snappen
). Ik wou ook enkele pasjes draf proberen, dus mijn moeder was het slachtoffer om mee te lopen haha.
En zo hebben wij onze eerste pasjes draf gedaan, Aliaa was super braaf!