Bij onze stal in Zwartewaal is ook plek hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_mjwb schreef:Die luilak die ligt nu gewoon standaard elke ochtend een uur of 2/3 te zonnen in de paddock. Gisteren moest hij eruit maar weigerde hij op te staan. Ik kon trekken wat ik wilde, maar geen beweging. Toen hij eindelijk op stond toen draaide hij zich om, draafde naar de achterkant van de paddock en plofte daar weer neer op de grond. Hij dacht je bekijkt het maar, ik lig hier lekker.
Volgende week zaterdag hebben we ons eerste wedstrijd van het jaar. We beginnen met een lange klasse 1 en dan starten we in juli klasse 2. Ook heb ik ons ingeschreven voor de hippiade.
Donderdag hebben we nog lekker een rondje gertraind in Oostvoorne. 18 km in een uur en 5 minutenWe gingen iets te hard haha. Maar hij heeft even kunnen uitrazen en lekker hard kunnen draven. Ik heb hem zelf alles laten bepalen of hij wilde stappen, draven of galopperen. Voornamelijk alleen maar heel hard draven. Onderweg zijn we ook nog een hert tegen gekomen. Die sprong een eens op het ruiterpad waardoor Duck een noodrem maakte en ik er bijna af lag, maar was wel super gaaf! Hij bleef ook echt nog even staan voordat hij het pad af sprong.
Komende week komt de hoefsmid weer en hebben we nog een keer springles. Morgen ben ik van plan om hem met balkjes te longeren, maandag een rondje naar buiten, dinsdag vrij, woensdag springles, donderdag longeren en vrijdag vrij. Van de week gaat de staleigenaresse zijn oren weer scheren, dan hou ik hem weer vast met de praam. Zal hij weer heel leuk vinden
Op stal is het de laatste tijd wel minder leuk. Er zijn bepaalde mensen die het niet kunnen laten om telkens weer hun mening over Ducky te uiten en ze blijven maar zeggen dat we helemaal niks bereiken en dan krijgen we de vraag (naja als je het een vraag kan noemen) of we niet beter een andere stal kunnen gaan zoeken voor paarden en ruiters zoals Ducky en ik. Ik probeer me er niks van aan te trekken maar soms zoals op dagen als vandaag dan kan ik het niet achter me laten. Dus dan is het fijn om het even van me af te typen.
Ducky gisteren knock out in de paddock:
[ [url=m/VBwe5v.jpg]Afbeelding[/url] ]
Donderdag:
[ [url=m/xNIEO0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PPwscq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nieuwe vliegendeken en kap:
[ [url=m/Eo94l9.jpg]Afbeelding[/url] ]