Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Art_Ificious schreef:Ooh ok. Maar gras bevat juist nu toch meer fructraan en suikers door de vrieskou?
JustLizz schreef:Kan me wel voorstellen Azmay dat je haar wat voller wil hebben. Vanaf de foto is dat altijd lastig oordelen maar bij haar heup zie je het inderdaad ook op de foto dat het wat uitsteekt.
Wellicht als je bij haar bent dat je haar wat bietenpulp kunt voeren? Als je dan de speedibeet variant zou nemen is het in 10 minuutjes klaar, want als ik zo je verhaal lees is het verder vrij lastig plannen wanneer je naar haar toe zou kunnen.
Dit is toch dezelfde merrie als die je in het DBT hebt voorgesteld? Had je nu al uitsluitsel of ze drachtig is of niet?
Jes schreef:Castello vanmorgen
[ Afbeelding ]
En zijn vacht, hij staat 24/7 buiten met schuilstal en onbeperkt hooi. Hij heeft het absoluut niet koud en toch maar heel weinig vacht.
[ Afbeelding ]
En de vacht van zijn moeder, mijn wannabe shet![]()
[ Afbeelding ]
Art_Ificious schreef:Irocco bevat wel wat pit zo te zien in de eerste seconden.
Harley zijn bovenste snijtanden staan ook volledig los
De linkse kon ik uittrekken maar durfde dat niet, naar verwachting zal die er vanavond/morgen ook uit zijn. En de rechtse ook ergens deze week.
Maar hoe kan hij dan gras eten aangezien ze dit afknippen met de snijtanden?
Verder beslist om toch tot de zomer te wachten met berijden. Desnoods wat langer (najaar bijvoorbeeld).