Hoeveel ponys/paarden moeten er voorgesteld worden in de OP? Ben de tel ergens tijdens het topic kwijtgeraakt
Lientjuhh22 schreef:Hoeveel ponys/paarden moeten er voorgesteld worden in de OP? Ben de tel ergens tijdens het topic kwijtgeraakt Ik heb geen idee meer! Ik ga gewoon alle pb's af en dan hoop ik morgen dat topic af te hebben. S avonds na het werk Titel weet ik nog niet, roep maar wat leuks!
Oh jeetje wat vervelend van dat oog! Op zich valt het doorspoelen erg mee, heb het één keer eerder gezien bij een paard.Knappe Ilya!
Yildizarabs wat kloten zeg van haar oog! Luna heeft t ook gehad maar ging gelukkig wel met een zalfje over. Succes met spoelen!Dat koppie van Ilya op die eerste foto, heel schattig!
links boven beginnen en dan met de klok mee en in midden is het hoe ze nu isLinks onder was haar verjaardag
Kimmiee_D schreef: links boven beginnen en dan met de klok mee en in midden is het hoe ze nu isLinks onder was haar verjaardag [ Afbeelding ]Ohh wat is ze geweldig leuk zeg!
Mooie collage van Bailey! Knappe pony is hetLeuke profiel foto Quir, helemaal in stijl voor de feestdagen.
Wat een leuk overzicht van je prachtige pony Titel hmmm Hier is het begin te zien, paarden en pony's geboren in 2014
En dank jullie. Blijft moeilijk te geloven als ik deze collage zie dat ik spijt heb gehad van het kopen van haar
agerbscheid schreef:2014, het jaar waarin de mooiste, leukste en liefste veulentjes geboren werden, volg ze nu *kuch*
agerbscheid schreef:2014, het jaar waarin de mooiste, leukste en liefste veulentjes geboren werden, volg ze nu Haha leuk bedacht!
" Er valt veel te lezen en te zien, de veulens van 2014"" Naarlingen ik heb ze niet gezien, het zijn de knappies uit 2014 "