Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gistermiddag een trap gehad van Doressa (2 jarige). ik wou haar vliegendeken recht leggen, maar ze schrok ergens van. ze rende weg en bokte na, daarbij raakte ze mijn onderarm. heb nu een breuk in de ellepijp zitten
minimaal 3 weken gips.
) Die had liever dat ze in het begin goed lelijk deden en daarna was dat uit hun systeem zei hij altijd.
gelukkig valt Hudson je meer dan mee! Heerlijk dat je er op zo'n korte tijd al zo'n leuk en goed gevoel bij hebt! Het is je gegund!
Nee, grapje hoor! Gelukkig gaat het goed met je nu! Halthouden is natuurlijk ook niet zo leuk als lopen he 
heel ontspannen en relaxed.
zadel, bit enz heeft ie ook allemaal nooit een punt van gemaakt.
29 augustus mag ie naar school
vind het wel spannend! Benieuwd hoe hij gaat zijn onder het zadel. Heb al zoveel jonge paarden gereden, maar als het dan je eigen is, dan is het wel extra spannend! pol013 schreef:Vindt het wel heel lastig met zadels voor die jonkies. Mijn dressuur zadel past voor 90% goed. Ga ik dan met zo'n jong ding voor een eigen zadel omdat ik wil dat het optimaal ligt of wacht ik het nog even af omdat hij over een maand weer net wat gegroeid kan zijn.......
Ben nu nog wat aan het goochelen met dekjes en bontje om te kijken of ik zo dat laatste beetje pasvorm kan opvangen.
Wat loopt dat dier fijn
Ayasha schreef:Charisma; je geeft me goede hoop. Ga er vandaag voor de tweede keer op (ruim 3,5 jarige) en de eerste keer liep ie met me rond alsof hij het al jaren deed.heel ontspannen en relaxed.
zadel, bit enz heeft ie ook allemaal nooit een punt van gemaakt.
) heeft ze allemaal al doorlopen en tot nu toe vind ze alles "lekker boeiend"

Altijd leuk zulke dieren om mee te werken, kan je echt op vertrouwen!
ik probeer deze week echt een foto op te loaden van men ventje!