Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DaisyHope

Re: Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 12:55

Op mijn werk krijg ik vaak het oude brood mee om mee te nemen naar stal. Mijn collega was er vandaag van overtuigd dat paarden ook groen beschimmeld brood eten.. of ik dat ook mee wilde nemen :n

LibertyLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 20:48

liliekska schreef:
ik liet een keer een buurmeisje rijden op een verzorgshetlander (mocht van de eigenaar) dus e gaan draven ik zeg zo: probeer te staan en dan te zitten. gaat ze hem stil laten staan stapt ze af en rent ze een stukje met hem stopt ze weer klimt ze er weer op dus ik dacht: nouja misschien iets leuks. blijft ze doorgaan ik: wat doe je? zij: ja ik moest toch staan zitten?
tja
:')
_/-\o_

Roontje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 13:43

Mijn moeder gaat vaak mee naar voetbal, dat was wel gebleken.
Stonden we daar op wedstrijd mijn coupon te bestuderen, zegt ze;
" OH dat was dan wel een goeie scheidsrechter zeg !"
Ze bedoelde de jury.. :+ :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 00:36

ik heb grote kuis gehouden in mijn spullen
nu begin volgende maand staan wij op een rommelmarkt
mijn papa: 'neem dan maar die zetels voor op u paard ook mee'
hij bedoelde dekjes :P

liekensancho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 00:47

vrouwelijke collega van mijn man was zeer verbaasd dat paarden ingereden moesten worden ... "hoezo, dat kunnen ze toch al vanaf geboorte?''

*lol

liekensancho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 00:53

Hij is al eens voorbij gekomen maar toen ik mijn zwarte grote shetlander nog bij mijn zwarte tinker had, zeiden mensen vaak, ' wat leuk zo'n veulentje'...... tinker = ruin.... *lol, de verwarring wel vaker hier voorbij zien komen/ gelezen maar hij blijft mij ook altijd bij hoe mensen denken hahaha. Ik probeer meer te herinneren verder want in 39 jaar maak je wel e.e.a. mee ;-).

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 09:51

liekensancho schreef:
Hij is al eens voorbij gekomen maar toen ik mijn zwarte grote shetlander nog bij mijn zwarte tinker had, zeiden mensen vaak, ' wat leuk zo'n veulentje'...... tinker = ruin.... *lol, de verwarring wel vaker hier voorbij zien komen/ gelezen maar hij blijft mij ook altijd bij hoe mensen denken hahaha. Ik probeer meer te herinneren verder want in 39 jaar maak je wel e.e.a. mee ;-).

Zoeits maak ik ook dagelijks mee. Mijn shet is de kleinste op stal, dus is hij voor mensen die langskomen automatisch een veulen.

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 17:25

Vanmiddag een man: Wat heeft hij mooie dingen om de poten :P

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 14:38

ik zeg tegen mn ouders, straks komt de smid om hun hoeven te bekappen.

zegt mn ma: voor alle 2 of enkel voor lutske? want cisco heeft toch geen hoeven?

ik lolde en zei, ah nee? hoe verplaatst hij zich dan? door over de grond te rollen zeker? :P

enkel mn merrie droeg hoefijzers, ook mn pa heeft af en toe moeite om hoeven en hoefijzers uit elkaar te houden.

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 22:45

Ouders van een kind op de manege: ja en waar zijn nou die lanceerlessen? (dit waren de longeerlessen. waarom je je kind naar een lanceerles zou sturen is mij een raadsel..)
paddel i.p.v. paddoc
scheenbeschermers i.p.v. peesbeschermers, en dan ook écht om doen als peesbeschermers, dus de dichte kant voor. heerlijk :P

clhufl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 08:14

C_estmoi schreef:
Ouders van een kind op de manege: ja en waar zijn nou die lanceerlessen? (dit waren de longeerlessen. waarom je je kind naar een lanceerles zou sturen is mij een raadsel..)
paddel i.p.v. paddoc
scheenbeschermers i.p.v. peesbeschermers, en dan ook écht om doen als peesbeschermers, dus de dichte kant voor. heerlijk :P

Ik denk dat je bedoeld om doen als scheenbeschermers. :D

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 09:28

clhufl schreef:
C_estmoi schreef:
paddel i.p.v. paddoc

Ik denk dat je bedoeld om doen als scheenbeschermers. :D

ehm.. ja.. :+ 't is ook zo logisch als je weet hoe het werkt.. :P

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 15:51

Ma: "Kom je morgenmiddag langs dan?"
Ik: "Nee gaat niet, ik heb les met Willow"
Ma: "Kan je nu NOG ALTIJD NIET paardrijden dan?"

Nee ma... helaas...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 16:13

Memuska schreef:
Ma: "Kom je morgenmiddag langs dan?"
Ik: "Nee gaat niet, ik heb les met Willow"
Ma: "Kan je nu NOG ALTIJD NIET paardrijden dan?"

Nee ma... helaas...

Was het maar zo'n feest _O-, Leuke naam heeft je paard!

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 18:46

"Ohh heb jij handboeien?" (Dubbelgebroken bit)

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 21:28

net:
ik: ik ga naar huis moet morgen vroeg opstaan
vriendin: hoezo dan?
ik: paardrijles
zij: oohh dat kan je toch al??

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 17:37

Doanique schreef:
Was het maar zo'n feest _O-, Leuke naam heeft je paard!

Thanks!

Op wedstrijd willen ze hem wel eens hernoemen in Window... Minder leuk ;-)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 17:44

Toen ik elf was verzorgde ik een shetlander. Toen ik er een keer mee ging wandelen op de dijk (eigenlijk at ze alleen gras) kwam er een politieauto aan die ging stilstaan naast mij en Ilona, een van die agenten zei 'Ben je je hond aan het uitlaten? Haha' met een big smile. :')
Nu kan ik er wel om lachen maar op dat moment dacht ik als elf jarige echt van ''wat heb ik gedaan'' :')
Laatst bijgewerkt door fourseasons op 24-08-13 17:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 17:46

naomi_g1998 schreef:
Toen ik elf was verzorgde ik een shetlander. Toen ik er een keer mee ging wandelen op de dijk (eigenlijk at ze alleen gras) kwam er een politieauto aan die ging stilstaan naast mij en Ilona, een van die agenten zei 'Ben je je hond aan het uitlaten? Haha' met een big smile. :')
Nu kon ik er wel om lachen maar op dat moment dacht ik als elf jarige echt van ''wat heb ik gedaan'' :')

Oh herkenbaar... Ik zette nooit mn fiets op slot, stond tegen het hek van de wei op een oprit. Kwam er een politie auto aanrijden. ''Is die fiets van jou? Ja hij stond niet op slot...'' En toen kreeg ik m'n sleutels. Ja wat als het niet mijn fiets was, dan reden zij met die sleutels... -O-

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 18:04

Ik was met een collega in gesprek over springschoenen. Komt het kleine zoontje van de baas erbij: "spríng schoenen? Dat zag ik laatst ook bij Donald Duck! Hebben wij die ook?". Dacht dat het schoenen waren voor mensen om in de lucht te kunnen springen...

Ik werk bij Harry's Horse dus altijd erg leuk als we nieuw magazijnpersoneel hebben. "Pijpkousen???".

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 18:10

miss_lizje schreef:
Ontopic: mijn nichtje op mijn oude stal had eens een opmerking. Er stonden 2 paarden in de paddock en de ruin dekte de merrie. Volgens mijn nichtje van 5 deden ze de polonaise.

_/-\o_

ienie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 18:47

Een stalgenootje van mij had voor het eerst een martingaal bij haar paard om gedaan en omdat haar paard veel rustiger hiervan werd, vertelde ze aan haar man, dat ze zo heerlijk gereden had met een martingaal.
Toen haar man de volgende dag op stal kwam vroeg hij aan mij: Wie is eigenlijk die Martin?
Hij dacht dus duidelijk dat het een man was (Martin Gaal).

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 21:59

ienie88 schreef:
Een stalgenootje van mij had voor het eerst een martingaal bij haar paard om gedaan en omdat haar paard veel rustiger hiervan werd, vertelde ze aan haar man, dat ze zo heerlijk gereden had met een martingaal.
Toen haar man de volgende dag op stal kwam vroeg hij aan mij: Wie is eigenlijk die Martin?
Hij dacht dus duidelijk dat het een man was (Martin Gaal).

_O- :')

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 21:52

Gisteren reed ik dressuur in het M, zegt mijn moeder: "KLM... Dan komt hierna zeker het N. Phoe hee dat ik nog een lange weg naar de Z!". Uhh... De klasse K heb ik dan zeker overgeslagen hahahhah!

Equita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 10:58

astridastrid schreef:
Gisteren reed ik dressuur in het M, zegt mijn moeder: "KLM... Dan komt hierna zeker het N. Phoe hee dat ik nog een lange weg naar de Z!". Uhh... De klasse K heb ik dan zeker overgeslagen hahahhah!

_/-\o_