Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liliekska schreef:ik liet een keer een buurmeisje rijden op een verzorgshetlander (mocht van de eigenaar) dus e gaan draven ik zeg zo: probeer te staan en dan te zitten. gaat ze hem stil laten staan stapt ze af en rent ze een stukje met hem stopt ze weer klimt ze er weer op dus ik dacht: nouja misschien iets leuks. blijft ze doorgaan ik: wat doe je? zij: ja ik moest toch staan zitten?
tja
liekensancho schreef:Hij is al eens voorbij gekomen maar toen ik mijn zwarte grote shetlander nog bij mijn zwarte tinker had, zeiden mensen vaak, ' wat leuk zo'n veulentje'...... tinker = ruin.... *lol, de verwarring wel vaker hier voorbij zien komen/ gelezen maar hij blijft mij ook altijd bij hoe mensen denken hahaha. Ik probeer meer te herinneren verder want in 39 jaar maak je wel e.e.a. mee.
C_estmoi schreef:Ouders van een kind op de manege: ja en waar zijn nou die lanceerlessen? (dit waren de longeerlessen. waarom je je kind naar een lanceerles zou sturen is mij een raadsel..)
paddel i.p.v. paddoc
scheenbeschermers i.p.v. peesbeschermers, en dan ook écht om doen als peesbeschermers, dus de dichte kant voor. heerlijk
clhufl schreef:C_estmoi schreef:Ouders van een kind op de manege: ja en waar zijn nou die lanceerlessen? (dit waren de longeerlessen. waarom je je kind naar een lanceerles zou sturen is mij een raadsel..)
paddel i.p.v. paddoc
scheenbeschermers i.p.v. peesbeschermers, en dan ook écht om doen als peesbeschermers, dus de dichte kant voor. heerlijk
Ik denk dat je bedoeld om doen als scheenbeschermers.
naomi_g1998 schreef:Toen ik elf was verzorgde ik een shetlander. Toen ik er een keer mee ging wandelen op de dijk (eigenlijk at ze alleen gras) kwam er een politieauto aan die ging stilstaan naast mij en Ilona, een van die agenten zei 'Ben je je hond aan het uitlaten? Haha' met een big smile.![]()
Nu kon ik er wel om lachen maar op dat moment dacht ik als elf jarige echt van ''wat heb ik gedaan''
ienie88 schreef:Een stalgenootje van mij had voor het eerst een martingaal bij haar paard om gedaan en omdat haar paard veel rustiger hiervan werd, vertelde ze aan haar man, dat ze zo heerlijk gereden had met een martingaal.
Toen haar man de volgende dag op stal kwam vroeg hij aan mij: Wie is eigenlijk die Martin?
Hij dacht dus duidelijk dat het een man was (Martin Gaal).