Zo klein is ze niet Amarial, bak rand is goed hoog minimaal 1.70. Hier staat ze naast mij en ik ben 1.78 ik schat haar op 1.65 groot zat voor een 2 jarige
Bedankt pletje en FF Ben stiekum heel trots op deze dame
Of niet, echt een mazzeltje had dit echt niet verwacht in mijn prijs klasse
zipfu
Geplaatst: 03-10-12 17:23
Hallo, als ik het goed heb gelezen kan ik me hier gewoon melden??
Ik heb namelijk een super leuk fjordje te koop....
Een heel leuk fjordje, waar een ervaren ruiter of menner lekker mee aan de slag kan gaan. super verkeersmak, goed betuigd, pittig onder het zadel, lekker om dressuur mee te oefenen, maar ook fijn in de bossen, ABSOLUUT geen slome fjord, ze is klein 1.40 maar wel lekker stevig. Ze heeft mooie papieren voor de fokkers en loopt met de keuringen meestal ver voor aan.... Weet iemand een super huisje ??
@ seven echt een heel leuk dier..vind haar n beetje op de mijne lijken op die leeftijd al is de afstamming helemaal anders. Hoop dat je er veel plezier aan mag beleven
zipfu
Geplaatst: 03-10-12 18:11
Ik ben denk ik een beetje blond.... heb nog nooit een foto geplaats op bokt.......
Afstammeling is vader inco, moeder oska, vader moeder Kaspar.
avaluna
Geplaatst: 03-10-12 18:12
@Seven: het lijkt me echt een heel fijn dier , ben echt heel benieuwd hoe ze het straks gaan doen, heerlijk zo'n jonkie!
Ja rond de 10.000 volgens mij. Maar dat kan natuurlijk gewoon een vraagprijs zijn en nog best wat ruimte in zitten... You never know. Vind het een leuk dier om te zien! Wel eentje met de x-factor.
tita
Geplaatst: 03-10-12 19:09
Seven die 2e foto...... Zo grappig net een hertensprong, 4 beentjes in de lucht. Heel veel plezier samen.
Poeh paard bij Jan kloek, is goed dat je hem hebt laten röntgen daar zit vaak troep.
Nicole ik vind jouw zoektocht beetje frappant ik heb namelijk je laatste topic met Luna gevolgd en die werd verkocht door tijd/geldgebrek en opeens........is er geld en tijd. De verkoop is niet zo heel lang geleden